پیش از مسابقه فینال
میثم نصیری :کسب مقام برای وطنم در اولویت نخست من است و ایران و ایرانی را با پول نمی­‌شود خرید
کد خبر: ۴۳۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 25 May 2017
میثم نصیری با اشاره به قهرمانی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی جمهوری آذربایجان گفت: در مسابقه  نخست و  دوم کار سختی در پیش نداشتم و با اختلاف پیروز میدان شدم و در دیدار نیمه نهایی حریفی از کشور قزاقستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست دادم.

کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران بیان کرد: در دیدار نهایی که همسر رئیس جمهور کشور آذربایجان در سالن حضور داشت، تصمیم داشتند تا من را بازنده میدان کنند. اشتباهات داوری بسیار زیاد و از عمد بود و اگر اشتباهات داوری نبود با اختلاف هشت بر صفر پیروز میدان می­‌شدم.

وی افزود: با اینکه پیش از مسابقه فینال مسئولان کشور میزبان حاضر به پرداخت پول شدند تا در فینال بازنده میدان شوم ولی حاضر به این کار نشدم و کسب مقام برای وطنم در اولویت نخست من است و ایران و ایرانی را با پول نمی­‌شود خرید.

نصیری در ادامه با اشاره به برنامه خود گفت: بعد از چند روز استراحت تمرینات خود را برای انتخابی نهایی تیم ملی برای مسابقات جهانی پاریس که در شهریور ماه برگزار می‌شود، آغاز می­‌کنم تا بار دیگر با کسب مدال ملت عزیز ایران را خوشحال کنم.

کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قول مدال در المپیک 2020 توکیو را می­‌دهید، گفت: ورزش قابل پیش‌بینی نیست اما به عشق مردم تمام تلاش خود را می­‌کنم و انتظار دارم مورد حمایت مسئولان قرار گیرم تا بار دیگر پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز دربیاورم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار