کد خبر: ۴۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 03 June 2015
حمیدرضا توسلی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس، برنامه‌ها و اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس را در سالروز وفات رهبر کبیر انقلاب تشریح و اظهار کرد: خوشحالیم که خداوند متعال بار دیگر توفیق داد در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خدمتگزار زائران باشیم.

وی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های درخور شأن بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را توسط ستاد ارتحال در شهرستان پردیس در جلسات شهرستانی و با کمیته‌های خاص برنامه‌ریزی کردیم که با یاری خداوند منان اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس افزود: با توجه به رشد جمعیت شهرستان پردیس، امسال سهمیه اعزام از یک هزار و 238 نفر با توجه استقبالی که در مساجد برای اعزام به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) در سالروز وفاتشان شد، به یک هزار و 800 نفر افزایش پیدا کرده است.

توسلی‌پور بیان کرد: مقرر شده در روز 14 خرداد ماه جاری، شهروندان به مرقد حضرت امام خمینی (ره) اعزام شوند و در مراسم باشکوه حرم مطهر شرکت کنند و با توجه به تدابیر صورت گرفته، مشکل خاصی برای اعزام و حضور شهروندان پردیسی در این مراسم وجود نخواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس ادامه داد: با توجه به وجود مناسب‌های مختلف و اعیاد شعبانیه، ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز 15 خرداد برنامه‌های تجمیعی این مراسم‌ را در شهرهای بومهن، پردیس و بخش جاجرود برنامه‌ریزی کردیم که در روزهای 13 تا 15 خرداد ماه برگزار می‌شود.

توسلی‌پور افزود: با توجه به اینکه شهرستان پردیس در مسیر زائران حرم مطهر قرار دارد، برپایی پنج ایستگاه صلواتی را در نظر گرفته‌ایم تا زائران و کاروان‌ها در این ایستگاه‌ها توقف کرده و پذیرایی شوند و دو ایستگاه در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران - پردیس و داخل شهر بومهن دایر خواهد شد، همچنین یک ایستگاه صلواتی نیز مانند هر سال در حرم مطهر دایر می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس ادامه داد: مانند سال‌های گذشته، میزبان کاروان‌های پیاده از شهرهای شمالی کشور مانند آمل، بابل و ... خواهیم بود و در جهت اسکان و پذیرایی از میهمانان و زائران برنامه‌ریزی‌های گسترده صورت گرفته است.

توسلی‌پور افزود: مراسم سالروز 15 خرداد، برای گرامیداشت این روز در انقلاب اسلامی در شهرستان برای انتقال اتفاقات آن روزها به نسل امروز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مانند سنوات گذشته تهیه بسته‌های فرهنگی و اهدای آن به زائران را خواهیم داشت که در این بسته‌ها، کتاب وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره)، بروشورهای فرهنگی و ... خواهد بود و مخاطب این بسته‌ها جوانان هستند تا با دیدگاه‌های امام راحل و نظرات ایشان در خصوص آمریکای جنایتکار و ... آشنا شوند.

توسلی‌پور افزود: بسته‌های فرهنگی نیز توسط شهرداری‌های بومهن و پردیس در نظر گرفته شده که شامل چفیه و کلاه‌هایی با شعارهای مختلف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس افزود: همکاری ادارات شهرستان پردیس برای مراسم 14 خرداد قابل تقدیر و نیاز است نسل امروز ما با روحیات، افکار، منش و سیاست‌های حضرت امام خمینی (ره) بیشتر آشنا شوند و در این مسیر قدم بردارند و پشتیبان ولایت‌فقیه و رهبر عزیزمان باشند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار