رییس حوزه انتخابیه شهرستان پردیس با اشاره به بازشماری ۱۷ درصد شعب اخذ رای بومهن گفت: بازشماری آراء شورای شهر بومهن به پایان رسید.
کد خبر: ۴۳۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 31 May 2017
مرتضی حیدری، در خصوص بازشماری آراء شعب اخذ رای شهر بومهن اظهار داشت: بر اساس وظیفه قانونی که داشتیم به شکایات و اعتراضات افراد در خصوص انتخابات شهر بومهن که بازبینی تعدادی از صندوق های شهر بومهن است رسیدگی کردیم و تا الان ۱۷ درصد صندوق های شهر بومهن بازنگری ونتیجه را به هیات محترم نظارت اعلام کردیم.

وی افزود: در بازبینی صندوق ها نمایندگان کاندیداها و هیات نظارت حضور داشتند، بعد از تایید هیات نظارت نتایج را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پردیس با بیان این که بازشماری آراء مغایرت های قابل توجهی را نشان نداد، گفت: ما سعی کردیم در حد توان حق را منعکس کنیم، بازشماری آراء در شهر بومهن تمام شد و دیگر این بازشماری ادامه نخواهد داشت.

وی افزود: اگر کاندیداهای بومهن اعتراضی نسبت به عملکرد هیات نظارت و اجرایی شهرستان داشته باشند ۲ روز فرصت دارند اعتراضات خود را به هیات نظارت و اجرایی استان ارائه کنند و هیات نظارت استان نیز ۱۵ روز وقت رسیدگی به این اعتراضات را دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار