رئیس امور مساجد علامه طباطبایی شرق استان تهران از فعالیت ۱۳۰ مسجد شرق استان تهران در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 31 May 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین جمال هادیان با اشاره به فعالیت ۱۳۰ مسجد در ماه مبارک رمضان در شرق استان تهران اظهار کرد: برنامه هایی از قبیل جزء خوانی، روان خوانی و روخوانی قرآن کریم و همچنین برنامه مسابقات قرآنی نیز در مساجد فعال در شرق استان تهران برگزار می شود.

رئیس امور مساجد علامه طباطبایی شرق استان تهران افزود: همچنین برنامه سخنرانی امامان جماعت در مساجد و برگزاری نمازهای صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء از برنامه های ماه رمضان در مساجد است.

هادیان اضافه کرد: ماه رمضان، ماهی پر از معنویت است که جوانان می توانند این فرصت را مغتنم بشمارند و در مساجد بیشتر از گذشته حضور یابند و از این معنویت استفاده کنند.

وی با بیان این که روزه داری تنها مختص دین اسلام نیست، افزود: طبق روایات نخستین کسی که امر روزه را برپا داشته، حضرت آدم بوده است، در ادیان مختلف روزه و روزه داری وجود داشته و این مساله مختص به دین اسلام نیست.

هادیان افزود: پیامبر گرامی اسلام فرموده است «این امر مهم از هیچ امتی سلب نشده و روزه داری در تمام ادیان بوده است» ، امیدواریم در این ماه توفیق روزه و روزه داری نصیب همگان شود و بتوانیم از معنویت ایجاد شده در این ماه بهره مند شویم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار