به مناسبت ماه مبارک رمضان گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور نمایندگان اعضاء این ستاد در سطح شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 19 June 2017
گشت بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان قرچک با حضور نماینده فرماندار، نماینده وزارت اطلاعات، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
 
علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک در خصوص گشتهای مشترک قاچاق کالا و ارز در این شهرستان اظهارداشت: در سال 95 در قرچک حدود 100 گشت بازرسی مشترک صورت گرفته است که  با متخلفان برخورد شد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
وی ادامه داد: بیشتر گشت های مشترک قاچاق کالا و ارز شهرستان در حوزه کالاهای مصرفی شهروندان بوده و در این خصوص از سال گذشته تا به حال اقدامات لازم انجام و آموزشهای لازم به فروشندگان داده شده است.
 
جعفری بیان کرد: گشتهای مشترک ستاد مبارزه با قاچاق با کالا و ارز شهرستان برای دفاع و حفظ حقوق شهروندان  و کنترل ورود کالا های قاچاق و کمک شایان به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در راستای منویات رهبری است.
 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: در بازرسی های اخیر که در سال 96 تا به امروز انجام شد به تعدادی از فروشندگان اخطار کتبی صادر شد و برای تعدادی فروشنده متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا با آنها برخورد جدی صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار