معاون دادستان پرند از ارتکاب جرم بچه های طلاق در پرند خبر داد و گفت: برخی از فرزندان طلاق بر اثر کمبود محبت والدین در سن بلوغ مرتکب سرقت و اعتیاد می شوند.
کد خبر: ۴۴۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 20 June 2017
شهر جدید پرند که از آن به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران نام برده، به دلیل نبود زیرساخت های کافی و لازم این روزها با چالش های مهمی از جمله افزایش ناهنجاری های اجتماعی روبرو است.
 
شاید بتوان گفت سرقت و اعتیاد یکی از این موارد باشد که در میان برخی از  نوجوانان و جوانان هم دیده می شود.

علی کاملی با اشاره به اینکه روزانه هشت تا ده پرونده در پرند مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار کرد: در شهر جدید پرند همه موضوعات کیفری مطرح است و نمی توان گفت کدام جرم بیشتر مشهود است، اما چیزی که نگران کننده است ارتکاب جرم برخی از فرزندان طلاق است که دست به سرقت و اعتیاد می زنند و شاید یکی از دلایلش کمبود محبت پدری و مادری باشد که فرزندان به سن بلوغ می رسند و دست به این موارد می زنند.

وی با بیان اینکه نباید نبود زیرساخت های لازم در پرند را فراموش کرد افزود: شهر پرند به دلیل اینکه تازه تاسیس شده است از نبود برخی زیرساخت های لازم فرهنگی و اجتماعی رنج می برد که تکمیل این موارد می تواند در کاهش ناهنجاری ها تاثیر گذار باشد.

معاون دادستان پرند در پاسخ به این سوال که برای کاهش اینگونه ناهنجاری ها در پرند آیا راه حلی ارائه شده، تصریح کرد: داشتن تشکل و نهادهای مردمی در پرند احساس می شود چرا که وجود آنها می توانند در صلح و سازش طرفین دعوا نقش موثری داشته باشد.

کاملی در خصوص سرقت های گزارش شده در پرند اظهار داشت: سرقت خودرو یکی از این موارد است که از مردم انتظار می رود خودروهایشان را به وسایل ضد سرقت مجهز کنند و یا در جاهایی که خلوت است نگذارند.

وی در پاسخ به سرقت حفاظ نرده های شهرک آفتاب پرند که اخیرا روی داده است، گفت: یکی از مشکلاتی که در سطح شهر پرند دیده می شود نبود مانیتورینگ یا دوربین های مدار بسته است که با تجهیز شهر به این سیستم شاهد کاهش اینگونه سرقت ها خواهیم شد.
به گزارش فارس، یکی از دغدغه های مراجعان به دادگاه پرند برای حل مواردی از پرونده خود باید به بیرون از شهر تردد داشته باشند و مسافرت های بین شهری انجام دهند که خود یک مشکل محسوب می گردد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار