فرمانده انتظامی استان خبر داد:
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 22 میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا طی یک ماهه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 22 June 2017
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 22 میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا طی یک ماهه گذشته خبر داد.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" مبارزه با  قاچاق کالا را به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های پلیس عنوان کرد.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان بکی از مهمترین تدابیر اجتماعی می تواند امیدهای فراوانی را برای نسل آینده به دنبال داشته باشد.

سردار جاویدان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا باید به عنوان یک دغدغه عمومی و همگانی تبدیل شود تصریح کرد: تا زمانی که در حوزه مبارزه با قاچاق کالا یک بسیج عمومی شکل نگیرد نمی توان شاهد موفقیت های چشمگیری در آن حوزه باشیم.

وی بیان داشت: پیچیده بودن مسئله قاچاق از یک سو و ظاهر فریبنده آن از سوی دیگر ضرورت تداوم و گسترش تبلیغات هوشمندانه و فعالیت های فرهنگی دقیق و همه جانبه را بیش از پیش آشکار می کند.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر استفاده از پتانسیل همه سازمان ها و نهادها در حوزه مبارزه با قاچاق کالا از عملکرد موفقیت آمیز پلیس در این حوزه طی یک ماهه گذشته خبر داد و گفت: در یک ماهه گذشته 161 پرونده زیر 10 میلیون ريال و 100 پرونده بالای 10 میلیون ريال تشکیل و یک باند توزیع قاچاق کالا منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان بیشترین کالاهای کشف شده طی این مدت را لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، دارو و فرآورده های نفتی و شیلاتی عنوان کرد و گفت: ارزش کل کالاهای کشف شده در یک ماهه گذشته 22 میلیارد و 872 میلیون ریال برآورده شده است.

سردار جاویدان با اشاره به توقیف 86 دستگاه خودروی حامل قاچاق کالا طی این مدت خاطر نشان کرد: کشف این مقدار کالای قاچاق در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته 31 درصد رشد داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار