مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار از انجام ۱۵ عملیات اطفاء حریق و مدیریت حوادث در ۴۸ ساعت گذشته این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 24 June 2017
احمد کریمی، با بیان این که در ۴۸ ساعت گذشته ۱۵ تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهریار برقرار شده است، افزود: پس از تماس های مذکور، آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق و حوادث شده و ضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.
 
وی با تشریح حوادث پیش آمده، افزود: یکم تیر ماه، ساعت ۱۳:۳۸ حریق سکوی زباله واقع در جاده شهریار به طرف کرج،پشت سازمان خدمات موتوری شهرداری شهریار، ساعت ۱۴:۱۸ حریق کوره چوب بری واقع در شهریار، میدان بسیج به طرف امیریه، پشت تالار باغ گیلاس و ساعت۱۷:۰۵ حریق مقداری لوازم منزل در حیاط یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان سیزدهم غربی،کوچه عمران سه مورد از تماس های حاصل شده بود.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار با بیان این که ساعت ۱۷:۴۷ حریق باغ واقع در شهریار، شهرک کمیته، خیابان رزاق دوست و ساعت ۱۹:۱۸ حریق یک دستگاه خودرو پراید رها شده و فاقد شیشه واقع در شهریار، وائین، خیابان بعثت دوم از دیگر حوادثی بود که در روز اول تیر ماه رخ داد.
 
وی افزود: ساعت ۴:۱۸ حریق ضایعات واقع در شهریار، خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) ،کوچه فلق، ساعت ۱۲:۳۹ حریق یک باب مغازه صافکاری و خسارت به دو دستگاه خودرو سواری شامل تیبا و پیکان وانت واقع در شهریار، امیریه، بلوار امام رضا(ع) ،روبروی بهشت رضا(ع) ، ساعت ۱۲:۵۷ محبوس شدن پیر زنی ۷۵ ساله در یک واحد مسکونی به حالت بی هوش واقع در شهریار،میدان معلم،کوچه نصیر پور اطلاع داده شد که بلافاصله هماهنگی لازم جهت حضور اورژانس در محل صورت پذیرفت.
 
کریمی گفت: همچنین ساعت ۱۳:۴۰ حریق باغ واقع در شهریار، بلوار رسول اکرم(ص)،خیابان رزاق دوست و خسارت به دو اصله درخت، ساعت ۱۴:۰۸ حریق ضایعات واقع در شهریار،امیریه،خیابان طالقانی،انتهای خیابان یاسمن دوم، ساعت ۱۵:۴۳ حریق کارگاه کارتن سازی و اعزام نیروی کمکی به آتش نشانان شهر قدس واقع در جاده هفت جوی،خیابان آهنگران و ساعت ۱۸:۳۹ محبوس شدن یک دانش آموز ۱۲ ساله در کابین آسانسور واقع در شهریار،بلوار نواب و ساعت ۲۰:۰۹ نجات معجزه آسای یک چاه کن از زیر آوار برجای مانده ریزش چاه واقع در فاز پنج اندیشه ،خیابان همت،کوچه شهید بهشتی،مجتمع بنیاد که پس از سه ساعت عملیات فشرده با تلاش آتش نشانان شهریار و اندیشه نجات داده شد، بخشی از عملیات دوم تیر ماه بوده است.
 
وی افزود: ساعت ۲۱:۱۹ حریق باغ واقع در شهریار، کمربندی شادچای، به طرف محمدآباد، کوچه پوریای ولی نیز از حوادث دیگر دوم تیر ماه بود، بامداد امروز نیز، حریق باکس زباله واقع در شهریار، بلوار رسول اکرم(ص) به آتش نشانی اطلاع داده و به سرعت اطفاء شد.
منبع: مهر
برچسب ها: اطفا حریق ، شهریار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار