عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با اشاره بر لزوم یک صدایی در خصوص توان دفاعی در داخل کشور، گفت:سیاست قطعی نظام افزایش توان موشکی است.
کد خبر: ۴۴۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 24 June 2017
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در جلسه اخوت و بصیرت افزایی نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت:دست مریزاد به این مردم با این اقدام تروریستی اخیر نه تنها نترسیدند، بلکه در شبهای قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس حضورشان بیشتر شد و داغ ترس خودشان را بر دل دشمن گذاشتند.
 
خاتمی افزود: دولت اوباما قصد داشت فناوری هسته ای را از کار بیندازد و دولت ترامپ هم با نیت از کارانداختن فناوری موشکی روی کار آمد ولی با این حرکت حمله موشکی تیرشان به سنگ خورد.
 
وی گفت: الان هم نیروهای نظامی آماده عملیات جدید هستند و فقط منتظر دستور مقام معظم رهبری هستند تا اقدام کنند.
 
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیام این حمله موشکی به بعضی هایی که می گفتن ما داریم بلوف میزنیم این بود که دیدید این حمله بخش کوچکی از توان ماست بدانید تصور قدرت نظامی ما در ذهن کوچک شماها نمی گنجد.
 
آیت الله خاتمی گفت: سیاست قطعی نظام ما افزایش توان موشکی است. ما در داخل بایستی طوری اظهار نظر کنیم که باعث امیدواری آمریکایی ها نشویم تا جرات کنند درباره همه مسائل ما اظهار نظر کنند.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم که آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران، حضور داشتند، از تعدادی از کارکنان نیروی نظامی و انتظامی شرق استان تهران تقدیر شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار