رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: با توجه به میزان بالای جمعیت و گستردگی شهرستان شهریار ۵ مصلی و همچنین بیش از ۱۵۰ مسجد و اماکن متبرکه میزبان میهمانان خداوند برای برگزاری نماز عید فطر بعد از یک ماه روزه‌داری است.
کد خبر: ۴۴۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 25 June 2017
صدقعلی جلیل‌زاده در شهریار ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم به روز عید فطر که روز دریافت پاداش الهی یک ماه جهاد و تربیت نفس و یکی از بزرگ‌ترین اعیاد معنوی و دینی مسلمانان نزدیک می‌شویم که طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص)، برای روزه‌دار دو شادی وجود دارد یکی موقع افطار و دیگری موقعی که پاداش از خداوند دریافت می‌کند.
 
وی ادامه داد: روز عید فطر آن‌قدر ارزشمند و عزیز است که مسلمانان با مشارکت بالا در آئینی دینی و مذهبی این روز سعید را گرامی می‌دارند و در امورات فرهنگی و دینی حضور چشمگیری دارند، با توجه به همین مشارکت به ویژه در شهرستان شهریار، همه مجموعه‌های فرهنگی و شهری تلاش می‌کنند که فضایی آرامش‌بخش و مناسب برای روز عید فطر و نماز عید در شهرستان فراهم کنند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار با شاره به مکان‌های برگزاری نماز عید فطر بیان کرد: در روز عید فطر با توجه به میزان بالای جمعیت و گستردگی شهرستان شهریار 5 مصلی و همچنین بیش از 150 مسجد و اماکن متبرکه میزبان میهمانان خداوند برای برگزاری نماز عید فطر بعد از یک ماه روزه‌داری هستند .
 
جلیل‌زاده افزود: در یک ماه اخیر برنامه‌های متنوع فرهنگی بسیاری در مساجد و اماکن متبرکه سطح شهرستان از جمله جلسات تفسیر، قرائت و جزء‌خوانی قرآن، سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ، احکام و نذورات، یادواره شهدا، شبی با قرآن، مسابقات فرهنگی و قرآنی، برپایی نمایشگاه فرهنگی قرآنی، شب شعر رمضان و تجلیل از نخبگان قرآنی برگزار شده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
 
وی ضمن اشاره به همراهی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: شهرستان شهریار در ماه مبارک رمضان با همراهی دستگاه‌ها، نهادها و عموم مردم برنامه‌های بسیاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی داشته که طبق بررسی‌ها و جمع‌بندی‌ها بیش از 950 برنامه مستمر در مراکز مختلف اعم از مراکز فرهنگی، مذهبی، ادارات و نهادها، مراکز تجاری و صنعتی برگزار شده است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در آموزه‌های دینی و مذهبی ما به آن بسیار اشاره شده، پرداخت زکات فطره است که پرداخت زکات فطره در کنار رعایت شرعیات اثر وضعی بسیاری از لحاظ اجتماعی و فرهنگی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی نیازمندان جامعه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار