فرماندار قرچک اظهار داشت: تا زمانی که در شهرستان قرچک خدمتگزار مردم باشم، اجازه دخالت در امور ادارات این شهرستان را نمی دهم.
کد خبر: ۴۴۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 25 June 2017
صبح یکشنبه مسعود مرسلپور در جلسه ای با اشاره به طرح برخی موضوعات توسط افرادی در یکی از جلسات شهرستان قرچک افزود: بر اساس قانون اساسی و سایر قوانین هر فردی به عنوان مسئول و خدمتگزار در جمهوری اسلامی وظایفی را بر عهده دارد که این وظیفه بر اساس اصل تفکیک قوا و همچنین وظایف سه گانه است.
 
وی اضافه کرد: قطعا قوه مجریه و خدمتگزاران مردم در این سه قوه وظایفی را بر عهده دارند که از نظر قانونی منحصر به فرد است و آن وظیفه هم خدمتگزاری مستقیم به مردم است.
 
فرماندار قرچک بیان کرد: دیگران هم اگر بخواهند خدماتی را به مردم به طور مستقیم ارائه بدهند بایستی از طریق قوه مجریه عمل کنند و طبیعتا وظایف ذاتی سایرین در این امر کاملا مشخص و محرز است.
 
خدمت واقعی از تظاهر قابل تشخیص است
 
مرسلپور گفت: سوال این است که آیا برخی که ادعای پیگیری کارهای روی زمین مانده را داشته و چند سال است که در این شهرستان مسئولیت دارند چه کارهایی را انجام داده اند؛ قطعا مسئولین قوه مجریه و خدمتگزاران مردم در این شهرستان نمی خواهند طوری وانمود کنند که چه کاری کردند، خدمت واقعی از تظاهر قابل تشخیص است و به همین دلیل مردم بایستی در این خصوص قضاوت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو نوع خدمت در این منطقه داریم، افزود: خدمت متظاهر برای آینده میان مدت و خدمت درازمدت در مدت مدیریت متوسط که از اوصاف مدیریت در دولت است و بدون هیچ چشم داشتی انجام می پذیرد و مردم در این ارتباط بایستی قضاوت کنند.
 
مرسلپور اظهار داشت: تا زمانی که در شهرستان قرچک خدمتگزار مردم باشم به هیچ احدی اجازه نمی دهم در امور اجرایی شهرستان دخالتی داشته باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: قرچک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار