رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌ها در هفته مبارزه با موادمخدر در شهرستان قرچک خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 27 June 2017
سید حمیدرضا نعمتی، با بیان اینکه یکی از روش‌های اصلی پیشگیری از سوء‌مصرف مواد، ارتقای فرهنگی اجتماعی است اظهار داشت:‌ اعتیاد با هر نامی به هر شکلی در هر جایی و به دست هر کسی احتمال دارد که عرضه شود؛ از اینرو توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی هر منطقه نقش تعیین‌کننده‌ای در این زمینه دارد.

وی افزود: اعتیاد عمل غیراخلاقی به شمار می‌رود، که با مطالعه منابع علمی و نظرات دینی می‌توان به تقویت مبانی ارزش بنیادی جوانان کمک کرد، سلامتی ارزش دیگری که توجه به آن مانع گرایش به اعتیاد می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک با اشاره هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: اداره بهزیستی این شهرستان با هدف ارائه خدمات در راستای پیشگیری، درمان اعتیاد و مصرف موادمخدر برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است، که از جمله آن‌ها آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد، کتاب‌های پیشگیری از اعتیاد، بروشور، پوستر و مشاوره رایگان در زمینه درمان و برپایی چادر اطلاع‌رسانی است.

نعمتی تصریح کرد: پیشگیری از شیوع موادمخدر در جامعه و همچنین ارائه اطلاعات مفید و تأثیرگذار به افراد جامعه در زمینه مبارزه با موادمخدر از دیگر اهدافی است که در اجرای برنامه‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: دو برنامه که برای ما مهّم و دارای ارزش بالایی است، همایش پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌ها در 12 تیر ماه در کانون ملائک با حضور مسئولان استانی و برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در طول هفته مبارزه با موادمخدر است.

رئیس اداره بهزیستی قرچک در پایان خاطرنشان کرد: در طول هفته مبارزه با موادمخدر، با تهیه پلاکاردهایی برای نصب در سطح شهر جهت آگاه‌سازی و در محلات آلوده نیز توزیع می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار