مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های محوری و شاخص هفته حقوق بشر آمریکایی در تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۴۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 27 June 2017
حجت الاسلام سید محسن محمودی، با بیان این که هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه و همزمان با سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری آغاز شده و تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد، اظهار داشت: مراسم متمرکز هفته حقوق بشر آمریکایی فردا، چهارشنبه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، در این هفته شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس بودیم.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که ادارات، نهادها و دستگاه ها به تبیین جنایات امریکا در این هفته بپردازند، گفت: بازخوانی وقایع رخ داده در این هفته و تبیین جنایات امریکا، به خصوص برای جوانان بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: روز هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در حزب جمهوری اسلامی مهمترین روز این هفته است و به این مناسبت فردا بعد از ظهر، در یادمان شهدای هفتم تیر در «سرچشمه» تهران، مراسم متمرکز از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد، نائب رییس مجلس نهم، و دیگر برنامه ها برگزار می شود.

محمودی ضمن دعوت از مردم تهران و علاقمندان به فرهنگ شهید و شهادت برای حضور در این مراسم، اضافه کرد: گلباران و عطرافشانی مزار شهدای هفتم تیر در بهشت زهرا(س) ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه ۸ تیر و دعای ندبه و دعای کمیل نیز در قطعه شهدا در بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: یک برنامه تئاتر و کارهای نمایشی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز تئاتر شهر در چهار راه ولیعصر(عج) تهران از ساعت ۸:۳۰ به بعد روزها اجرا خواهد شد و علاقمندان می توانند وحشی گری های آمریکا و تبیین حوادث ترور است را مشاهده کنند.

وی به برگزاری برنامه های تبلیغی و بصیرتی در پایگاه های مقاومت بسیج و نیز مساجد اشاره کرد و گفت: با توجه به حملات اخیر تروریستی در تهران و نمایان شدن ماهیت وحشی امریکا و مزدورانش، از همه دستگاه ها انتظار می رود که بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

محمودی ادامه داد: افرادی که آن جنایات را در دهه ۶۰ علیه ملت ایران انجام دادند، با این ملت دشمن خونی هستند و هرگز با این ملت کنار نخواهند آمد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار