رئیس هیئت سوارکاری شهریار گفت: اولین رویداد «پرش» با اسب شهریار برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 28 June 2017
رضا خلج  با بیان این که اولین رویداد پرش با اسب هیأت سوارکاری شهرستان شهریار روز پنجشنبه ۸ تیرماه برگزار می شود، افزود: هیات سوارکاری شهریار از سال ۹۳ با مسئولیت بنده تشکیل شد و ما در ابتدا به شناسایی باشگاه ها و اسب های شهریار پرداختیم و اکنون ۵ باشگاه ثبت شده در سطح شهرستان داریم و تعدادی باشگاه نیز در حال دریافت مجوز هستند.

وی با بیان این که پیشرفت شهرستان شهریار در قالب مسابقات «کورس» ، «پرش» و «استقامت» قابل توجه بوده است، گفت: اگر باشگاه ها مجوز گرفته و مردم به این ورزش جذب شوند، سبب اشتغال زایی و توسعه این ورزش در شهرستان خواهد بود، ما قهرمان استان تهران در این شهرستان داریم.

رئیس هیئت سوارکاری شهریار افزود: این اولین بار است که مسابقات سوارکاری در شهرستان شهریار و تحت نظر هیات سوارکاری این شهرستان برگزار می شود، این مسابقات در رده های نونهالان، اسب مبتدی ، سوار مبتدی ، رده «ئی» و اسب ایرانی (۱۱۰ سانتی متر) با یک «باراژ» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در احمدآباد مستوفی، بلوار ابوالقاسم، میدان پارسا، کوچه بابک، کوچه الوند، برگزار خواهد شد و علاقمندان از طریق سایت هیأت به ثبت نام پرداخته اند.

رئیس هیئت سوارکاری شهریار گفت: ساعت بازدید از مسیر این مسابقات نیز ساعت ۹:۰۰ صبح است.

منبع: مهر
برچسب ها: اسب سواری ، شهریار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار