شهردار منطقه ۲۰ از فعالیت ۴ پایگاه تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی به دانش آموزان این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۴۴۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 28 June 2017
سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، طرح پایگاه های تابستانه در ۴ مرکز آموزشی منطقه ۲۰ به اجرا می رسد و پیش بینی می شود بیش از یک هزار ۵۰۰ دانش آموز از خدمات فرهنگی و تفریحی این پایگاه ها بهره مند شوند.

صفوی زمان فعالیت پایگاه های تابستانه را از نیمه اول تیر به مدت ۷ هفته برشمرد و ادامه داد: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در مراکز آموزشی سمیه، شهید رجایی، حکمت، و امام خمینی (ره) اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تفریحات سالم و فعالیت های فرهنگی، دانش آموزان به کسب مهارت و کارآفرینی نیز می پردازند، گفت: برپایی دوره های آموزشی متنوع، اردوهای گردشگری، ایستگاه های تربیت بدنی و مسابقات ورزشی از جمله فعالیت های لحاظ شده در طرح پایگاه های تابستانه است.

صفوی به اجرای ویژه برنامه های مذهبی و آئینی نیز اشاره کرد و افزود: مبلغان و مشاوران مذهبی نیز در قالب طرح نسیم بهشت با دانش آموزان همراه هستند و به سوالات و شبهات دینی و مذهبی آنها پاسخ می دهند.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه طرح پایگاه های تابستانه با مشارکت مدیریت شهری و آموزش و پرورش به اجرا در می آید یادآورشد: علاوه بر این طرح، سراها محله محلات ۲۰ گانه نیز ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی متناسب با فصل تابستان ارائه می کنند که شهروندان علاقه مند می توانند از این امکان و ظرفیت محلی بهره مند شوند.
منبع: مهر
برچسب ها: تهران ، شهرری ، تابستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار