رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: ضروری است با هدف کاهش تصادفات سیستم‌های کنترل تخلفات در محورهای مواصلاتی استان ارتقا یابد.
کد خبر: ۴۵۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 29 June 2017
به گزارش تابناک : حجت فتاحی پیش از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل تصریح کرد: تصادفات رانندگی دشمن خاموش است و ضروری است به منظور کاهش آن هم در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها و هم آموزش فرهنگ رانندگی اقدام کرد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد در تصادفات جاده‌ای اردبیل بیشتر عوامل انسانی دخیل بوده اما ایمنی جاده نیز تأثیرگذار است.

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: بر همین اساس برای کاهش تصادفات رانندگی ارتقا سیستم‌های کنترل ترافیک، آموزش خود مدیریتی رانندگان و توجه به ایمن‌سازی راه‌ها ضروری است.

فتاحی با اذعان به اینکه در سال‌های اخیر با بهبود فرهنگ رانندگی، شاهد کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان هستیم، اضافه کرد: با این وجود همچنان ارتقا ایمنی محورها و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی توصیه می‌شود.

وی تأکید کرد: در موضوع فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح نیز ضروری است رعایت قوانین و مقررات مورد توجه قرار گرفته و رانندگان با دقت و تمرکز به علائم نصب شده در جاده رانندگی کنند.

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: رانندگی یک امتیاز اجتماعی است و  با راننده‌ای که از این امتیاز استفاده صحیحی ندارد بی‌شک برخورد می‌شود.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار