مدیر کمیته امداد شهرستان میبد خبر داد:
سوء تغذیه کودکان یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر با آن روبرو هستند. کمیته امداد زمینه لازم برای مشارکت مردم نیکوکار در امر کمک به رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال را با شرکت در طرح «همسفره» فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۵۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 29 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ برای حق بیمه تامین اجتماعی ۲۳۵ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال شهرستان میبد دو میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال در سال گذشته پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد با اشاره به مجموعه فعالیت های حمایتی این نهاد، توجه به  بیمه و درمان مددجویان، رسیدگی به امر بهداشت و درمان جامعه تحت حمایت را اقدامی موثر و ضروری عنوان کرد.

حسین زین الدینی، مدیر کمیته امداد شهرستان میبد با بیان اینکه بیش از۸۳۷ میلیون ریال به منظور کمک برای رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال تحت پوشش این نهاد هزینه شده است، گفت: یکی دیگر از رویکردهای حمایتی کمیته امداد ارائه خدمات درمانی و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمان مددجویان است.
 
تامین مالی برای رفع سوء تغذیه کودکان میبدی تحت پوشش کمیته امداد 

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد  با اشاره به اینکه در سال 95 به ۹۲ نفر از کودکان کمتر از شش سال دچار سوء تغذیه این شهرستان سبد غذایی اهدا شده است، اظهار کرد: سوء تغذیه کودکان یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر با آن روبرو هستند، از این‌رو کمیته امداد توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

وی با تأکید بر اینکه سوء تغذیه از جمله بیماری‌هایی است که نیاز به بررسی و مراقبت بیشتری دارد، گفت: کمیته امداد زمینه لازم برای مشارکت مردم نیکوکار در امر کمک به رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال را با شرکت در طرح «همسفره» فراهم کرده است، علاقه مندان می توانند یا مراجعه به سایت   hamsofreh.ir در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

زین الدینی اذعان کرد: برای حق بیمه تامین اجتماعی ۲۳۵ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال شهرستان میبد دو میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال در سال گذشته پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مجریان طرح‌های اشتغال و همچنین زنان سرپرست خانوار از جمله افرادی هستند که در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند، تصریح کرد: کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم جهت استفاده از مزایای بازنشستگی، اقدام به پرداخت بیمه های اجتماعی می کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد ارائه خدمات بیمه‌های تامین اجتماعی را گام مهمی برای رفع مشکلات مالی مددجویان عنوان کرد و افزود: طبق تعامل موجود میان سازمان تامین اجتماعی و کمیته امداد حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود تا مددجویان بعد از سن بازنشستگی به عنوان مستمری ‌بگیران تامین اجتماعی لحاظ شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان تحت حمایت است، افزود: بیش از ۷۹۰ میلیون ریال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در زمینه های پرداخت فرانشیز دارو، فرانشیز بستری، نگهداری سالمندان، آزمایشگاه، رادیولوژی، تامین هزینه سفر و اقامت در سال ۹۵ اختصاصص یافت که این میزان نسبت به سال 94، ۲۲ درصد کاهش را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار