منتخب شورای شهر تهران گفت:‌ اولین لیست کاندیداهای شهرداری که براساس آیین‌نامه ، اعضای شورای منتخب پیشنهاد خواهند داد تا روز چهاردهم مشخص می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 29 June 2017
به گزارش تابناک : منتخب شورای شهر تهران گفت:‌ اولین لیست کاندیداهای شهرداری که براساس آیین‌نامه ، اعضای شورای منتخب پیشنهاد خواهند داد تا روز چهاردهم مشخص می‌شود.
 
افشین حبیب‌زاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به تشکیل 8 جلسه توسط منتخبان شورای شهر،گفت: کمیسیون‌های موقت شورا تشکیل شده ودرزمان آغازبه کارشورای شهر، کمیسیون‌های اصلی را مشخص خواهیم کرد.
 
 
وی اظهار داشت: گزارشی از وضعیت موجود شهر در دست تهیه داریم و هر کمیسیون موضوع مربوط به خود را بررسی می‌کند تا گزارش کامل شود.حبیب‌زاده درباره بحث انتخاب شهردار تهران خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی برای کسانی که قرار است کاندیدای شهرداری شوند تدوین شد. در این فرایند اولین لیست کاندیداهای شهرداری که براساس آیین‌نامه، اعضای شورای منتخب پیشنهاد خواهند داد، تا روز چهاردهم مشخص می‌شود.
 
 
منتخب شورای شهر تهران افزود: هر عضوسه نفر را پیشنهاد می‌دهد و هر کاندیدایی که 5 رای داشته باشد در فهرست قرار می‌گیرد. در واقع هر شخصی که پیشنهاد می‌شود باید حداقل 5 رای اعضای شورا را داشته باشد تا در فهرست بماند. منتخبان شورا نیز براساس ماده واحده‌ای که به تصویب رساندیم کاندیدای شهرداری نمی‌شوند و در شورا می‌مانند.
 
 
در همین حال «آرمان» در مطلبی با اشاره به این که افرادی هم چون صفائی فراهانی ،بی طرف ،مرعشی ،نجفی و حجتی گزینه های مطرح برای تصدی شهرداری تهران هستند، نوشت : این اواخر نام چهره کمتر شناخته شده ای برای تصدی این پست مطرح شده یعنی سید محمد علی افشانی استاندار فارس .براساس این گزارش افشانی از سال 94 این پست را بر عهده دارد و قبل از آن نیز سابقه اجرایی زیادی داشته است.
 




منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار