معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران از اجرای ۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته بدون دخانیات در مراکز فرهنگی و بوستان های این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 29 June 2017
حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: هفته بدون دخانیات از ۱۰ تیر، که به عنوان روز جهانی بدون دخانیات نامیده شده است، آغاز می شود و مدیریت شهری منطقه ۲۰ تهران نیز به همین مناسبت، ۶۲ عنوان برنامه آموزشی و فرهنگی تدارک دیده است که در مراکز فرهنگی، سراهای محله، مساجد، پایگاه های تابستانه و بوستان های این منطقه برگزار خواهد شد.

مسلمی رویکرد ویژه برنامه های هفته بدون دخانیات را ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به مضرات دخانیات برشمرد و افزود: برگزاری همایش های آموزشی با محوریت کنترل دخانیات، سبک زندگی و نقش سلامت ریه از نگاه مزاج شناسی طب سنتی و چالش های مصرف دخانیات و همچنین برپایی نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی بخشی از برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: اجرای نمایش های هنری، اعزام کودکان به مرکز فرآموز نقس پاک و اردوی تفریحی آموزشی از دیگر فعالیت هایی است که ویژه کودکان و دانش آموزان به عنوان اثرپذیرترین قشر جامعه شهروندی، به اجرا می رسد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران به مراسم قدردانی از کسبه های حامی کنترل دخانیات و دبیران فعال کانون های پاد که در سراهای محله فعالیت می کنند، نیز اشاره کرد و گفت: تست ریه ویژه بزرگسالان، استقرار تیم های تخصصی مشاوره دخانیات و توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی از دیگر اقدامات اجرایی مدیریت شهری در هفته بدون دخانیات است که در بوستان ها و مراکز فرهنگی منطقه ۲۰ انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار