فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم از تلاش دشمن برای مدیریت افکار عمومی کشور از طریق شبکه های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 29 June 2017

سرگرد هادی ایلکا،با بیان این که امروز ۲ جبهه در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد، اظهار داشت: یک جبهه مقابل انقلاب اسلامی، جبهه استکباری است که سردمداران آن انگلیس و آمریکا و نوچه هایشان در منطقه مانند عربستان و داعش هستند، تکلیف ما با آنان مشخص است که اگر ترقه بازی انجام  دهند ما جوابشان را با موشک می دهیم.

وی افزود: پیام موشکی ما هم این است که هیچ کس نمی تواند به منطقه و مرزهای ما گوشه چشمی داشته باشد و اگر هم بخواهند حرکت نابخردانه داشته باشند ما با موشک جوابشان را خواهیم داد.

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم گفت: دومین جبهه مقابل انقلاب اسلامی، جبهه داخلی است که این بیشتر ما را می رنجاند، برخی تحت نفوذ دشمن قرار گرفته اند و با فکر غربی پرورش پیدا کرده اند و از درون نظام به خود نظام ضربه می زنند که اینها خطرناک ترند و باید از  آنها مراقبت کنیم.

ایلکا ادامه داد : حضرت آقا نفوذ را در ۲ بخش تشریح کردند، مسئولین و مردم ، دربحث نفوذ در مردم، دشمن به تغییر سبک زندگی و تغییر فرهنگ پرداخته است و در حال حاضر با سند هایی محرمانه ای همانند ۲۰۳۰ سعی در نفوذ در کشور کند.

وی گفت: سند ۲۰۳۰ با هوشیاری مقام معظم رهبری متوقف شد، با توجه به سند بالا دستی به نام الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، که در کشور وجود دارد باید در مقابل آن سند توسعه پایدار که دست های پشت پرده  استکبار در آن است و به دنبال جمع آوری مجموعه فکری ، فرهنگی و علمی دنیا هست تا همه را یکسان کند بایستیم.

ایلکا  اظهار کرد : یکی از بحث هایی که سند ۲۰۳۰ به کشور ضربه می زد، بحث استقلال فرهنگی کشور بود که دشمن آن را مورد هدف قرار داده بود.


وی عنوان کرد: نفوذ در بخش مردم، در بحث تغییر سبک زندگی است که با ایجاد شبکه های اجتماعی دارند افکار ما را مدیریت می کنند و ذهن های مردم را تغییر می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم با اشاره به نفوذ در مسئولین افزود: اگر در بخش های حساس و تصمیم گیر نفوذ کنند، آن گاه مسئولین همان تصمیمی را می گیرند که دشمنان ما آن را می خواهند، امروز این جبهه ای که در داخل تحت تاثیر نفوذ غرب قرار گرفته است به نام لیبرال ها ، اینها به دنبال ۲ حرکت هستند، تغییر در محاسبات مردم و سپس انقلاب زدایی از انقلاب اسلامی، این افراد با تحریف اندیشه های امام ،تغییر شعارهای انقلاب ، تغییر سیاست های انقلاب ، تغییر فرهنگ انقلاب ، واژه هایی را که در انقلاب وجود دارند را انقلاب زدایی کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار