رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین از اجرای طرح تابستانی نظارت و بازرسی از صنوف غذایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 29 June 2017
سید عباس میری، پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه اتحادیه ها و مراکز صنفی شهرستان ورامین از ارتباط موثر و خوبی با ادارات و نهادها برخوردار هستند لذا اجرای برنامه های اقتصادی ، تنظیم بازار ، مبارزه با قاچاق کالا و مسائل بهداشتی کسبه در طول سال  با کمک ادارات و نهادها اجرایی می شود.

میری گفت: اتحادیه ها برای دفاع از اعضای خود  معمولا در برخی امور با استناد به قوانین کشور  اختلافاتی با برخی ادارات و ارگان ها دارند که در این مسیر اتاق اصناف با بررسی شرایط از حقوق اتحادیه ها حمایت می کند و بیشتر نقش داوری را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: اتاق اصناف به دنبال حل اختلافات با برخی ادارات ورامین  و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی طبق منویات رهبر انقلاب و سیاستهای کلی دولت است و در این مسیر همکاری همه مسئولان نیاز است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به اغاز فصل تابستان گفت: نیاز است مراکزی مانند رستوران ها ، اغذیه فروشی ها، بنکداری ها و  بستنی فروشی ها در فصل تابستان نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و در این راستا اتاق اصناف و اتحادیه ها با اجرای طرح تابستانی نظارت و بازرسی از صنوف غذایی نسبت به این موارد نظارت های ویژه را به عمل خواهند آورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار