فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از ۲۲۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر قاچاقچی در عملیاتی مشترک با پلیس تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 29 June 2017
سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به صورت  گسترده اقدام به تهیه و توزیع  موادمخدر در شهرستان شهریار می کند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی پس از  انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده پلیسی متوجه شدند متهم مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به منزل خود در شهر اندیشه انتقال داده است.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب دو تیم عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل قاچاقچیان شده و هر دو نفر را دستگیر کردند.
 
خانچرلی بیان داشت:ماموران در بازرسی از منزل قاچاقچیان  مقدار ۲۲۸ کیلو و ۸۱۸ گرم موادمخدر از نوع تریاک در تعداد ۲۳ بسته از داخل اتاق خواب متهمان کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به این که در این عملیات یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار