مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زکات فطره و یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کفاره، در روز عید فطر مشارکت داشته‌اند.
کد خبر: ۴۵۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 01 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه زکات فطریه و کفارات جمع آوری شده در هر منطقه، با اولویت نیازمندان و محرومان همان شهر یا محل هزینه می شوداز استقرار ۲۴۷ پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطره مردم استان در روز عید فطر خبر داد وافزود:مردم استان سمنان، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زکات فطره و یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کفاره، در روز عید فطر مشارکت داشته اند.

سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان - کراپ‌شده - آینه

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت و حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی بیشتر خدمات این نهاد محسوب می شود، افزود: مجموع زکات فطریه و کفاره عمد و غیرعمد جمع آوری شده در شهرستان سمنان، یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال، گرمسار، ۴۴۵ میلیون ریال، شاهرود، ۹۳۰ میلیون ریال، دامغان، ۴۸۰ میلیون ریال، میامی، ۳۷۰ میلیون ریال، آرادان، ۲۰۰ میلیون ریال، سرخه، ۲۸۰ میلیون ریال و شهرستان مهدیشهر، ۲۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان گفت: مبالغ جمع آوری شده در روز عید فطر تا ظهر همان روز با تحویل به بانک های عامل کشیک به حساب نیازمندان واریز شد.

رضوی با بیان اینکه مردم خیر استان سمنان، چهار میلیارد و ۱۳۵میلیون ریال زکات فطره و ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال کفاره در سال گذشته به پایگاه‌های این نهاد در سطح شهرها و روستاها کمک کرده‌اند، افزود: بر اساس هماهنگی هایی انجام شده بین کمیته امداد، بهزیستی وخیریه ها، مبالغ جمع آوری شده به صورت هدفمند و اثر گذار با اولویت فقرا توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه روند پرداخت فطریه تا دو هفته آینده همچنان ادامه دارد، گفت: مردم نیکوکار می توانند با استفاده از ابزارهای نوین، فطریه عام خویش را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #۱*۵*۵*۰۲۳*۸۸۷۷* و فطریه سادات را از طریق #۲*۵*۵*۰۲۳*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار