مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: اهالی این شهرستان 701 میلیون ریال درقالب زکات فطره عام، زکات فطره سادات و کفاره غیر عمد و نیازمندان تحت حمایت کمک کردند.
کد خبر: ۴۵۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 04 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حمید ایراندوست  اظهار کرد: فطریه، کفاره و مساعدت‌های مردمی با هماهنگی انجام شده در روز عید سعید فطر بین خانواده های تحت حمایت شهرستان ایوان توزیع شد.
 
وی افزود: از این میزان مبلغ 680 میلیون ریال فطره عام، 18 میلیون ریال فطره سادات و 2 میلیون و 520 هزار ریال کفاره غیر عمد است و مبالغ مذکور در 2 پایگاه ثابت و 42 پایگاه سیار روز عید فطر جمع آوری شد.
 
ایراندوست با بیان اینکه رفع مسائل معیشتی از جمله اقدام های کمیته امداد در کمک به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان است، گفت: سال گذشته 139 میلیون ریال زکات فطره در این شهرستان جمع آوری و بین افراد تحت پوشش و نیازمندان توزیع شد.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: همچنین سال گذشته 21 میلیارد ریال کمک های دریافتی مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برای کمک به نیازمندان بوده است.
 
ایراندوست با بیان اینکه یک هزار و 120 حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان مشارکت دارند گفت: قبل از برنامه تلویزیونی ماه عسل تعداد حامیان یک هزار و 120 نفر بود اما بعد از این برنامه 600 حامی جذب این شهرستان شد و این تعداد به یک هزار و 720 نفر افزایش یافت.
 
وی گفت: طرح اکرام ایتام به منظورحمایت از کودکان یتیم و طرح محسنین برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار، ازکار افتاده و فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است./م
ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار