سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه حداقل امکانات در کشتی تهران وجود دارد، گفت: ورزشکاران بعد از توقف در ایستگاه قهرمانی دغدغه اشتغال دارند و آینده شغلی آن‌ها مبهم است.
کد خبر: ۴۵۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 05 July 2017
محسن کاوه درباره وضع کشتی استان اظهار کرد: استان تهران در گذشته از قطب‌های اصلی کشتی کشور بوده و قهرمانان جهانی و المپیکی معرفی کرده است.
 
وی ادامه داد: متأسفانه استان تهران از جایگاه اصلی خود در بدنه کشتی کشور دور شده و نسبت به کارنامه یکی دو دهه گذشته افت داشته است.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد نفت تهران با تأکید بر اینکه حداقل امکانات در کشتی تهران وجود دارد، تصریح کرد: با حداقل امکانات نمی‌توان جایگاه ویژه ازدست‌رفته کشتی استان تهران را بار دیگر به دست آورد.
 
کاوه با اشاره به اینکه هم‌اکنون استان تهران در تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان سهمیه دارد، اضافه کرد: تعداد این سهمیه‌ها در شأن کشتی تهران نیست.
 
وی با بیان اینکه پس از تغییر و تحولات رخ‌داده در بدنه هیأت کشتی استان تهران شاهد بروز روزنه‌های امیدی در کشتی استان هستیم، تصریح کرد: باید این روزنه‌ها با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه امکانات در کشتی استان بیشتر شود.
 
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در آستانه آغاز فعالیت دولت دوازدهم، با تأکید بر اینکه دولت بعدی باید حامی جدی ورزش قهرمانی باشد، اضافه کرد: مسؤولان باید از رشته‌های مدال‌آور در میادین بزرگ بین‌المللی مانند آسیایی، جهانی و به‌ویژه المپیک حمایت جدی داشته باشد.
 
کاوه با تأکید بر اینکه دغدغه جامعه ورزش اشتغال و معیشت است، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در دولت دوازدهم باید با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی پاسخگوی مطالبات جامعه ورزش به‌ویژه کشتی باشند.
 
وی با اشاره به اینکه دغدغه ورزشکاران به‌ویژه مدال‌آوران کشتی کشور بعد از پیمودن مسیر قهرمانی نمودار می‌شود، اضافه کرد: ورزشکاران بعد از توقف در ایستگاه قهرمانی دغدغه اشتغال دارند و آینده شغلی آن‌ها مبهم است.
 
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان در دولت دوازدهم باید این ابهامات را در مسیر زندگی ورزشکاران و قهرمانان برطرف کند، اظهار کرد: این مطالبه جامعه ورزش از وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار