رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از انسداد محور ارتباطی هراز از روز یکشنبه 18 تیرماه تا روز چهارشنبه 21 تیر ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 07 July 2017
سرهنگ سیاوش محبی افزود: جاده هراز واقع در استان های مازندران و تهران از 18 تیر ماه تا 20 تیر از ساعت 6 صبح الی 18 مسدود خواهد شد. 
وی اظهار کرد: در روز چهارشنبه 21 تیر ماه نیز تردد در محور هراز از 6 صبح الی 12 ظهر ممنوع است. 
وی، دلیل انسداد این مسیر ارتباطی را انجام عملیات کارگاهی در محدوده کیلومتر 85 تا 86(محدوده پیچ ابتهاج) عنوان کرد و گفت: مسافران برای تردد از این محور به سمت مناطق شمالی باید از مسیر جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند. 
رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه اجرای عملیات کارگاهی در این مسیر مربوط به حوزه مازندران است، گفت: با توجه به حجم عملیات، این مسیردر محدوده تهران نیز بسته می شود. 
محور هراز یکی از اصلی ‏ترین راههای ارتباطی مناطق شمالی کشور محسوب می شود که از حد فاصل 2 شهر بومهن و رودهن از جاده تهران - فیروزکوه منشعب شده و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب‌اسک، رینه و لاریجان به شهر آمل متصل می‌شود. 
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار