رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با بیان اینکه دور دوم اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با برگزاری ورزش محلات در این شهرستان آغاز شده است، گفت: حمایت نکردن از مدال‌آوران علت اصلی بی‌انگیزگی بین ورزشکاران است.
کد خبر: ۴۵۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 11 July 2017
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران، بعدازظهر امروز جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان پردیس با حضور مرتضی حیدری فرماندار، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مجید عبداللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رؤسا و نمایندگان ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در این جلسه اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی امر ورزش و ساماندهی اوقات فراغت در کشور فعالیت می‌کند و اقدامات مثبتی در این زمینه انجام داده است.
 
محمد سیفی گفت: سال گذشته برنامه‌های بسیار خوبی در شهرستان پردیس با محوریت فرمانداری و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط اجرا شد و برگزاری مسابقات امیدهای آینده در ۱۷ رشته مردان و 6 رشته بانوان و با اعزام ۲۵۰ نفر به شهرها و شهرستان‌های اطراف استان تهران انجام شد.
 
وی افزود: 8 هزار نفر در تهران درگیر این مسابقات بودند و طبق برآورد ما در شهرستان پردیس حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ خانوار به طور مستقیم و غیرمستقیم درگیر این مسابقات شده بودند و شور و هیجان خاصی در شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود حکم‌فرما بود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ادامه داد: با کمک و همراهی شهرداری‌های پردیس و بومهن اعزام‌ها انجام شد و مسابقات امیدهای آینده با ۲۲ مدال رنگارنگ به پایان رسید.
 
سیفی اضافه کرد: طی مسابقات قبلی، ۹ مدال کسب شده بود که افزایش چشمگیر مدال‌ها نشان از پیشرفت روزافزون ورزش شهرستان پردیس دارد.
 
وی بیان کرد: پس از اتمام مسابقات نتوانستیم یک مراسم برای تجلیل و استقبال از این مدال‌آوران برگزار کنیم و اینجاست که انگیزه ورزش کردن و کسب مدال از ورزشکاران دور می‌شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با بیان اینکه علت اصلی بی‌انگیزگی بین ورزشکاران عدم حمایت و تقدیر از مدال‌آوران است، گفت: به صورتی که نتوانستیم از مدال‌آوران جهانی شهرستان پردیس از جمله فاطمه حیدری دارنده مدال جهانی نقره و همچنین رضا کفایتی دونده پردیسی که با کسب مدال به شهر آمدند، در مراسمی تجلیل کنیم و یا حتی یک بنر در شهرستان نصب نشد.
 
سیفی با اشاره به برگزاری مسابقات پتانک کشوری در پردیس افزود: برنامه‌های خوبی در شهرستان برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان اجرا شده است که نیاز به حمایت مسؤولان و دستگاه‌ها داریم.
 
وی ادامه داد: مسابقات فوتسال جام رمضان امسال با حضور ۴۰ تیم ورزشی در شهرستان پردیس برگزار شد و در سالن شهدای گمنام شهرداری پردیس مسابقات رده‌بندی و فینال این دوره از مسابقات را برگزار می‌کنیم.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اضافه کرد: ۲۰ تیم فوتسال جوانان و ۲۰ تیم بزرگسالان به رقابت با هم پرداختند و شب‌ها 2 تا 3 هزار نفر از مسابقات فوتسال جام رمضان پردیس دیدن می‌کردند.
 
سیفی اظهار کرد: مسابقات والیبال جام رمضان در بخش بانوان با چهار تیم برای نخستین بار در شهرستان پردیس برگزار شد و به اتمام رسید.
 
وی گفت: اعزام تیم کشتی به مسابقات و کسب مقام نایب‌قهرمانی و برگزاری مسابقات شرق استان تهران در رشته شطرنج با کسب مقام‌های نخست، دوم و سوم ورزشکاران پردیسی انجام شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس افزود: برگزاری مسابقات والیبال مردان با ۱۲ تیم تنیس روی میز با حضور ۲۶ نفر از ورزشکاران این شهرستان گوشه‌ای از اقدامات این اداره برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان بوده است.
 
سیفی با بیان اینکه سالن‌هایی را در شهرهای بومهن، پردیس و بخش جاجرود در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار دادیم، تصریح کرد: برای استفاده دانش‌آموزان، سالن‌های ورزشی جاجرود، امام رضا (ع) و شهدای گمنام شهرداری در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: دور دوم اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با برگزاری ورزش محلات آغاز شده است و برنامه‌های متنوعی با همکاری هیأت‌های ورزشی و ... تهیه و اجرا خواهد شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع پلمب مجموعه ورزشی نام‌آوران پردیس که به 4 هزار نفر خدمات می‌دهد، خدمات‌ بیشتر و بهتری به شهروندان ارائه دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار