معاون امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه حداقل درآمد ارزش‌افزوده در استان سه برابر شده است، گفت: در حال حاضر روستایی در استان تهران وجود ندارد که طرح هادی در آن اجرا نشده باشد.
کد خبر: ۴۵۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 11 July 2017
حسن کریمی بعدازظهر امروز در جمع مسؤولان شهرستان دماوند اظهار کرد: این شهرستان دارای نعمت‌های خدادادی بسیار ارزشمندی است.
 
وی افزود: این نعمت‌ها امانتی نزد ماست که از گذشتگان به ما رسیده اما ما در زمینه حفظ آن کوشا نبوده‌ایم.
 
معاون امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه فراموش کرده‌ایم که نسل‌های بعد از ما نیاز به این نعمات دارند، گفت: تلاش‌هایی برای جلوگیری از تخریب منابع صورت گرفته است؛ اما این تلاش‌ها کافی نبوده و حتی در برخی موارد خود مسؤولان به آن‌ها دامن زده‌اند.
 
کریمی با بیان اینکه نباید درآمدهای زودگذر را به سلامت و سرنوشت آیندگان ترجیح دهیم، خاطرنشان کرد: هرچه میزان ساخت‌وسازها در شهرستان دماوند بیشتر شود، آرامش خود شهرستان در تمام زمینه‌ها از بین می‌رود؛ باید تلاش کنیم تا یک میراث خوب و ماندگار برای فرزندانمان باقی بگذاریم.
 
وی با اشاره به کاهش تخریب‌ها در سال‌های اخیر، بیان کرد: در این دوره تخریب و تخلف ساخت‌وسازهای غیرمجاز کاهش پیدا کرده است؛ اما به دلیل اینکه درگذشته به‌طور صحیح با این تخلفات مقابله نشد، امروز مجبور شده‌ایم محدودیت‌های زیادی را به وجود آوریم که مشکلات و محدودیت‌هایی را برای اهالی ایجاد کرده است.
 
معاون امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: در بودجه سال 96 ارزش اعتبارات افزوده افزایش داشته و حداقل درآمد ارزش‌افزوده در استان تهران سه برابر شده است.
 
کریمی ادامه داد: البته درآمد دولت افزایشی نداشت؛ اما تقسیم‌بندی‌های دولت به صورتی انجام گرفته که مسائل مهم در اولویت قرار گرفته است.
 
وی اضافه کرد: با اشاره به اینکه قرار است، بودجه قابل‌توجهی در اختیار دهیاران قرار گیرد، تقاضا می‌کنیم تا با تدوین برنامه‌ای دقیق از بودجه‌هایی که در دست دارند به بهترین نحو استفاده کنند.
 
معاون امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه در حال حاضر روستایی در استان تهران وجود ندارد که طرح هادی در آن اجرا نشده باشد، خاطرنشان کرد: طرح هادی در برخی روستاها نیاز به بازنگری دارد؛ اما توسعه مناطق روستایی و برطرف کردن مشکلات افراد بومی روستاها از اهداف اصلی اجرای طرح هادی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار