معاون پارلمانی ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر گفت:‌ پسرخاله‌ و دخترخاله‌بازی در مسؤولیت‌ها منکر جدی امروز است و برخی نمی‌گذارند امربه‌معروف عملیاتی شود.
کد خبر: ۴۵۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 11 July 2017
محمدحسن آصفری درباره جریان احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: امر به‌ معروف و نهی از منکر در قرآن کریم سفارش شده است.
 
وی ادامه داد: این جریان در کشور با مظلومیت مواجه است؛ وقتی صحبت از امربه‌معروف و نهی از منکر می‌شود، همه نگاه‌ها به سمت حجاب بانوان معطوف شده و برخی‌ها می‌خواهند مردم را نسبت به این امر مهم بدبین کنند.
 
معاون پارلمانی ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر با تأکید بر اینکه این افراد بگیروببندها را در این راستا برای بدبین کردن مردم مطرح می‌کنند، تصریح کرد: برخی نمی‌گذارند قبح منکرات در جامعه مورد نقد واقع شود.
 
آصفری با اشاره به اینکه گرانی، تبعیض و ناعدالتی در ادارات و رشوه، اختلاس، پارتی‌بازی و رفیق‌بازی به‌ویژه در مجموعه دولتی‌ها ازجمله منکرات است، افزود: برخی‌ها مقابل این جریان ایستاده‌اند و منافع خود را در خطر می‌بینند.
 
وی با بیان اینکه پسرخاله و دخترخاله‌بازی در پست‌ها و مسؤولیت گرفتن‌ها ازجمله منکرات جدی در جامعه است، تصریح کرد: اشرافی‌گری از منکرات بزرگ در جامعه است.
 
معاون پارلمانی ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر تأکید کرد: امروز کسانی که از این جریان‌ها سود می‌برند و در آن‌ها دخالت دارند، نمی‌گذارند امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اجرایی و پیاده شود.
 
آصفری با اشاره به اینکه وقتی از امربه‌معروف صحبت می‌شود، اذهان را به سمت حجاب سوق می‌دهند، تصریح کرد: این‌ها هم جزء منکرات است؛ ولی اختلاس، رشوه و سوءاستفاده از بیت‌المال از منکرات جدی در جامعه محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه باید با اختلاس و در مجموعه مفاسد اقتصادی به‌عنوان منکر، با ابزار امربه‌معروف و نهی از منکر برخورد شود، اظهار کرد: باید به این امر مهم توجه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار