سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه دولت فکر برجام 2 و 3 را از ذهن خارج کند، گفت: دولت دوازدهم نباید نگاه گره‌گشایی به آمریکا داشته باشد.
کد خبر: ۴۵۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 12 July 2017
محمدحسن قدیری‌ابیانه اظهار کرد: مشکل اصلی دولت این بوده که نقش آمریکا را در ارتباط با حل مشکلات کشور زیادی قبول دارد و این ضعف بزرگ در بدنه دولت دیده می‌شود.
 
وی ادامه داد: دولت‌مردان ما متأسفانه کدخدای جهان را بزرگ‌تر از خود خدا می‌دانند و این مسأله در بدنه دولت نظام جمهوری اسلامی یک خلأ جدی است.
 
سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه دولت‌مردان در برجام به وعده‌های کدخدا اطمینان کردند، تصریح کرد: رئیس‌ دولت دوازدهم نباید کماکان چشم گره‌گشایی مشکلات داخلی به غرب و آمریکا داشته باشد و باید به ظرفیت‌های داخلی توجه ویژه‌ای کند.
 
قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه دولت فکر برجام 2 و 3 را از ذهن خارج کند، اضافه کرد: نباید یک اشتباه را دوبار تکرار کرد و به‌اصطلاح نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شد.
 
وی با بیان اینکه دولت باید تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد، تصریح کرد: دولت دوازدهم اقتصاد مقاومتی را در رأس سیاست‌های خود قرار دهد.
 
سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم نباید نگاه گره‌گشایی به آمریکا داشته باشد؛ زیرا این یک توهم محض است، اظهار کرد: دولت‌مردان بدانند دشمنان نظام جمهوری اسلامی خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند و به تعبیر ارزشمند مقام معظم رهبری آن‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف‌ هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار