معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست نسبت احداث آرامستان در این شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 12 July 2017
صبح چهارشنبه علیرضا جعفری در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان قرچک بر اهمیت جلسات کارگروه ثبت وقایع حیاتی به منظور ثبت اطلاعات دقیق تر از آمار تولد، فوت، ازدواج و طلاق تأکید کرد.
 
وی در ادامه به وضعیت ثبت موالید و فوت در مدت زمان مقرر اشاره و وضعیت کنونی را بهتر از گذشته توصیف کرد.
 
جعفری همچنین احداث آرامستان را از ضروریات شهرستان دانست و از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک همچنین از ادارات عضو خواست با همکاری ادارات دیگر، کارگاه های آموزشی را در راستای افزایش ازدواج و کاهش طلاق داشته باشند و همچنین علل طلاق در کمیته های تخصصی فرهنگی و اجتماعی بررسی شود.
 
وی همچنین اظهار امیدواری کرد: با توجه به تأسیس بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک و بهره برداری از آن در آینده نزدیک، ثبت آمار موالید به صورت متمرکز انجام شود.
 
گفتنی است  جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان قرچک با محوریت پیگیری مصوبات جلسات قبل و ارائه آمار چهارگانه سوم ثبت وقایع حیاتی توسط اداره ثبت احوال به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و دیگر اعضا تشکیل شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار