فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، اخلاقی و منطقه ای و کشف ۲۶کیلوگرم حشیش خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 16 July 2017
سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مانور خودرویی در سطح حوزه کلانتری۱۱مرکزی با به کارگیری کلیه پلیس های تخصصی، کلانتری ها و معاونان ستادی به اجراء در آمد.
 
وی افزود:مأموران انتظامی با تشکیل تیم های عملیاتی و ایجاد نقطه های ایست و بازرسی در سطح شهر موفق به توقیف۸۲دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و دستگیری۱۱نفر سارق، اراذل و اوباش، توزیع کننده موادمخدر،۳۲نفر معتاد پرخطر و یک نفر مأمور قلابی شدند.
 
این مقام انتظامی در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد در راستای اجرای طرح منطقه ای موفق به کشف۶دستگاه یخچال ساید بای ساید، کولر گازی و ماشین لباس شویی خارجی قاچاق شدند.
 
سرهنگ پاشاکی اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح تعداد۳۰۰برگه جریمه به مبلغ۹۰میلیون ریال را برای رانندگان متخلف صادر کردند.
 
وی در پایان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح منطقه ای موفق به کشف ۲۶کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس شده و تعداد۶نفر را دستگیر کردند.
 
گفتنی است،متهمان دستگیر شده در طرح پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و کلیه وسائل نقلیه توقیفی به پارکینگ انتقال داده شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار