فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۱ تن و ۲۰۰ کیلو گرم تریاک در شهریار خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 16 July 2017
سردار محسن خانچرلی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جدیدترین توفیق پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با موادمخدر ،گفت:با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان تهران در دو روز گذشته اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده دو باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر به دست آمد.
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با شناسایی باند اول در شهرستان شهریار و دستگیری سه عضو این باند، ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در عملیاتی دیگری با شناسایی و انهدام باند دیگری  سه عضو این باند دستگیر و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک نیز کشف شد.
 
 فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این عملیات ها ۶ دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان موادمخدر توقیف شد، بیان داشت:قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه کامیون، موادمخدر را در پوشش حمل نئوپان جاساز کرده و اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند.
 
رئیس پلیس غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۴ تن انواع موادمخدر در مدت زمان گذشته سال جاری گفت:در عرصه مبارزه با موادمخدر نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی شاهد بودیم.سردار خانچرلی در پایان با اشاره به برنامه های ویژه پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با موادمخدر بیان داشت:با توجه به ویژگی های شهرستان های غرب استان تهران ،وجود باغات  و انبارهای متروکه پلیس غرب استان تهران تدابیر ویژه ای برای کنترل قاچاچیان موادمخدر در نظر گرفته که کنترل محورهای مواصلاتی به شهرستان های عرب استان تهران و بازرسی در گلوگاه ها عرصه را برای قاچاقچیان موادمخدر تنگ کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار