مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از مرخص شدن میرزایی‌نیکو در صبح امروز از بیمارستان خبر داد و گفت: میرزایی‌نیکو به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه گردن در پی سانحه رانندگی در بیمارستان بستری بود.
کد خبر: ۴۶۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 16 July 2017
 
هادی عشاق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص آخرین وضع جسمانی نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی که در روز پنج‌شنبه هفته گذشته در جاده کمربندی بومهن دچار سانحه رانندگی شد، اظهار کرد: قاسم میرزایی‌نیکو پس از بررسی پزشکی و معاینات دقیق در روز نخست مرخص شد.
 
وی افزود: در بررسی اولیه، اعلام شد که میرزایی‌نیکو از ناحیه قفسه سینه و ستون فقرات آسیب جدی ندیده است و از بیمارستان مرخص شد.
 
مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: میرزایی‌نیکو در شب روز حادثه، از ناحیه دست‌ها احساس درد و سرشدگی کرد که برای انجام آزمایش و سی.تی.اسکن به بیمارستان منتقل شد.
 
عشاق تصریح کرد: در صبح روز جمعه، پاسخ آزمایش‌ها این شد که یکی از مهره‌های گردن نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در اثر ضربه آسیب دیده و روی سیستم عصبی دست‌های وی تأثیر گذاشته است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی در ناحیه حساس و خاطرناکی بود به دستور پزشک در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران بستری شد تا تحت مراقبت قرار گیرد.
 
مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: میرزایی‌نیکو صبح امروز با مساعد شدن وضع سلامتیش از بیمارستان مرخص شد؛ اما تا چند روز باید از ناحیه گردن مورد مراقبت قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار