رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین گفت: یک واحد تولیدی غیر مجاز انواع سیم وکابل در ورامین پلمب شد.
کد خبر: ۴۶۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 18 July 2017
حسن میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: بازرسین اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین طی تحقیقات میدانی با همکاری  مامورین کلانتری منطقه «باغ خواص»  موفق به کشف یک واحد تولیدی غیر مجاز انواع سیم وکابل در منطقه «خیرآباد» جنوبی  شدند.

وی در ادامه افزود: طی بازرسی از کارگاه فوق مقدار ۳۸۰ کلاف انواع سیم و کابل غیر استاندارد و تقلبی با جعل برند های مختلف و معروف تولید سیم در کشور کشف و ضبط شد و طی هماهنگی و دستور دادستان شهرستان ورامین واحد پلمب و متصدی آن نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین با بیان اینکه واحد تولیدی فوق اقدام به تولید انواع کابل های جوشکاری و کابل برق ماشین می کرده است، اظهار داشت: واحد های تولیدی غیر مجاز با سوء استفاده از نام برندهای معروف انواع سیم وکابل اقدام به تولید کالای غیر استاندارد و تقلبی می کنند که فاقد کیفیت و غیر مقاوم در انتقال جریان الکتریسیته هستند.

وی در پایان از شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هرگونه تردد افراد مشکوک و احتمال تولید کالای تقلبی و غیر استاندارد بلافاصله مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ این اداره منعکس کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار