سرپرست گروه جهادی شهدای گمنام «واوان» گفت: طرح «پنج شنبه آسمانی» در «واوان» کلید خورد.
کد خبر: ۴۶۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 22 July 2017
سالار شفق، با تشریح خدمات گروه جهادی شهدای گمنام «واوان» اظهار داشت: انجام کارهای جهادی و آتش به اختیار در جهت خدمت به مردم، از قبیل تهیه غذا برای نیازمندان، انجام امور فنی منازل مانند لوله کشی و سیم کشی و نیز انجام کارهای عمرانی مانند نقاشی و بنایی منازل از جمله اقدامات و خدمات گروه جهادی شهدای گمنام «واوان» است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال روز گذشته در پی تجهیز آشپزخانه برای اجرای طرح «پنج شنبه آسمانی» برای تهیه غذای ۶۰۰ خانوار نیازمند در منطقه کلید خورد، در این طرح پنج شنبه هر هفته، دوستان از سهم شام خودشان حداقل یک پرس غذا را با هر نیتی جدا می کنند و آن را در اختیار گروه ما قرار می دهند تا آن را به دست نیازمندان برسانیم.

سرپرست گروه جهادی شهدای گمنام «واوان» اضافه کرد: همچنین دوستان می توانند به جای خود غذا هزینه ان را تقبل کنند تا ما خودمان آن را تهیه کنیم.

وی افزود: از بین بردن فقر و محرومیت از چهره شهر و خانواده‌ها اصلی ترین هدف گروه جهادی شهدای گمنام «واوان» است و این گروه در ابتدا با ۵ نفر کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر با ۲۰ نفر از افراد ۱۵ سال به بالا اعم از دانش آموزان، دانشجویان و طلبه‌ها مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

شفق گفت: ما مشکلات فقرا را در حوزه‌های تأسیساتی، عمرانی، پزشکی، مشاوره، فرهنگی، آموزشی در حد توان خود برطرف می کنیم و هزینه‌های انجام فعالیت‌های جهادی توسط خیرین، مؤسسات و مراکز دولتی و غیردولتی تأمین می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار