رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت گفت: کارگاه های فلسفه کودک ونوجوان برای اولین بار در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 22 July 2017
خدیجه مرادی صبح شنبه از برگزاری کارگاه های فلسفه کودک و نوجوان برای اولین بار در کتاب خانه عمومی «پروین اعتصامی»  شهرستان پاکدشت خبرداد و افزود: برگزاری چنین کارگاه هایی از اهداف نهاد کتاب خانه های عمومی، در جهت پرورش قدرت تمرکز، تشخیص، استدلال و داوری در کودک و نوجوان است.

وی اظهارداشت: کارگاه های فلسفه برای کودک و نوجوان  در سال جاری با شرکت ۴ تن از کتابداران شهرستان پاکدشت برگزار گردید تا مباحث  فلسفه برای بخش کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی  اجرایی شود.

سیده مریم حسینی در کتابخانه عمومی« پروین اعتصامی » روستای «فیلستان» نیز متذکر شد: تا کنون ۴ کارگاه در تیرماه در این  کتابخانه برگزار شده و از جمله اهداف  برگزاری این نوع کارگاه ها، ایجاد حلقه های کندوکاو برای کودک ونوجوان، پرورش مهارت تفکر انتقادی و منطقی در آنان  است.

وی ادامه داد: تلاش ما در کتابخانه بر آن است تا کودکان بتوانند از سنین پایین تر این مهارت  را یاد گرفته و با  تمرین مداوم  به خوبی به تجزیه و تحلیل عملکرد خود و دیگران پرداخته و زندگی خود را پربارتر کنند.

مسئول برگزاری کارگاه های فلسفه کودک و نوجوان در پایان افزود: در حقیقت ما کودک و نوجوان را تشویق می کنیم تا به طور مستقل فکر کرده  و در سایه احترام به دیدگاه های دیگران، دلایل منطقی خود را عرضه و در نتیجه ایده های خویش را در راستای  خوب و جامع تغییر دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار