مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران از نقش مشورتی اعضا شورا استفاده کنند.
کد خبر: ۴۶۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 23 July 2017
 بهرام سرمست  در جلسه آموزشی اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قرچک، طی سخنانی گفت: نقش شوراهای شهر و روستا بسیار مهم است، این افراد علاوه بر نقشی که توسط قانون اساسی بر عهده آن ها نهاده شده است، نقش مشورتی برای فرمانداران و بخشداران نیز دارند و فرمانداران و بخشداران باید از این نظرات بهره بگیرند.

وی ضمن تاکید بر وظیفه مسئولین در استفاده از نظرات اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا، اضافه کرد: باید همه ما هم دل و یک صدا در جهت رسیدن به اهداف والای مورد نظر گام برداریم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در ادامه به برخی حواشی موجود در انتخابات اشاره کرد و افزود: علی رغم این حواشی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی سالم و مورد تائید برگزار شد.

سرمست به اهمیت برطرف کردن نقاط ضعف انتخابات در آینده تاکید کرد و افزود : باید ضمن آسیب شناسی، از درس هایی که در انتخابات آموختیم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات در آینده استفاده کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران اظهار کرد: تمامی نامزدهایی که در این انتخابات شرکت کردند چه پیروز شده باشند و چه کسانی که موفق به کسب آراء مردم نشدند، در برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد سیاسی نقش داشتند و باید از تجربیات و دانش آن هادر توسعه شهر و روستا استفاده کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار