مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به افتتاح 7 ایستگاه جدید آتش نشانی در تهران محل قرارگیری این ایستگاه‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۶۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 23 July 2017
حمیدرضا یادگاری، در این باره گفت: هفته گذشته با حضور شهردار تهران در یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی واقع در منطقه 18 فعالیت هفت ایستگاه آتش نشانی به شکل همزمان آغاز شد و این ایستگاه‌ها با افتتاح شهردار تهران به بهره برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه این هفت ایستگاه در شش منطقه شهرداری قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: ایستگاه شماره 124 به نام فراز در سعادت آباد، کوی فراز و بالاتر از بزرگراه یادگار امام واقع شده است. ایستگاه شماره 125 در منطقه 18 شهرداری و ابتدای خیابان الغدیر روبروی ورزشگاه امام رضا (ع) است.

یادگاری با بیان اینکه ایستگاه شماره 126 در خیابان شوش - خیابان خزانه بخارایی و ایستگاه شماره 127 به نام بوعلی در شهرک بوعلی سعادت آباد قرار دارد، گفت: ایستگاه شماره 128 در بزرگراه شهید یاسینی و داخل بوستان سرخ حصار واقع شده، ایستگاه 121 به نام خاوران نیز در بزرگراه امام رضا (ع) بعد از خاورشهر قرار دارد و آخرین ایستگاه بهره برداری شده نیز به نام ایستگاه صدر در خیابان ظفر، خیابان نونهالان قرار دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه یکی از این ایستگاه‌ها پیشتر فعالیتش را آغاز کرده و در این مراسم ساختمان و تجهیزات جدیدش افتتاح شد گفت: با فعالیت این هفت ایستگاه جدید متوسط زمان حضور آتش نشانان در محل حادثه کاهش یافته، همچنین کیفیت خدمات ایمنی ارائه شده به شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی تهران به 129 ایستگاه فعال رسیده است گفت: برنامه ریزی برای ساخت دیگر ایستگاه‌های آتش نشانی نیز در دستور کار قرار دارد.

یادگاری با بیان اینکه امکانات و تجهیزات این ایستگاه‌ها پیش بینی و تأمین شده است، اظهار کرد: تجهیزات به کار گرفته شده در این ایستگاه‌ها مطابق با نیاز جغرافیایی هر منطقه و استانداردهای روز پیش‌بینی شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آتش نشانی ، تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار