رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: برخی از مجتمع‌های تجاری شهر تهران از خط قرمز ایمنی رد شده‌اند که باید برای حفظ جان شهروندان توجه جدی به آنها شود.
کد خبر: ۴۶۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 23 July 2017
مهدی چمران در آغاز جلسه سیصد و شصت و دوم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که ۱۰ هزار نفر نیروی اسرائیلی مسجدالاقصی را تصرف کرده و اجازه ندادند که در این مسجد نماز برگزار شود گفت: تاکنون ۴ نفر در این محل به شهادت رسیدند؛ متأسفانه این موضوع در سکوت خبری رخ داده است.

وی ادامه داد: بخش مخابراتی برج میلاد با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شد که نتیجه آن کاهش مشکلات مخابراتی وصرفه جویی دراین حوزه است.

به گفته چمران راه اندازی فاز دوم این برج، تهران را از آنتن‌ها مخابراتی خلاص می‌کند.

در ادامه این جلسه احمد دنیامالی به برخی خبرهای توئیتری اشاره کرد و گفت: خیلی جالب است که توئیتر برای مردم بسته شده ولی مسئولین از آن استفاده می‌کنند؛ اگر باز است باید برای همه باشد و اگر نیست، خوب است برای همه بسته باشد.

در ادامه مجتبی شاکری با بیان این که قرار است ورود موتورسیکلت به محدوده طرح ترافیک قانونمند شود گفت: هم اکنون ۳٫۵ میلیون موتور سیکلت در تهران داریم که قرار بود از امروز ثبت نام طرح ترافیک آنها آغاز شود. این کار بزرگی است اما تاکنون سایت ثبت نام بارگذاری نشده است

در این جلسه محسن سرخو هم تذکر داد: هزینه‌های درمان تکمیلی کارگران مترو توسط بیمه‌گذاران پرداخت نمی‌شود چرا که کسورات به موقع برداشت شده اما به موقع به حساب بیمه گذار واریز نشده است که باید هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

در ادامه جلسه روز یکشنبه شورا احمد مسجدجامعی با پیگیری آخرین وضعیت ساماندهی خانه شهید تندگویان گفت: اینکه خانه شهید تندگویان که نشان‌دهنده فرهنگ اجتماعی دهه ۵۰ کشور است به همان حال حفظ و برای عموم قابل بازدید شده، قابل تقدیر است.

در این جلسه اقبال شاکری نیز هشدار داد: برخی از مجتمع‌های تجاری شهر تهران از خط قرمز ایمنی رد شده‌اند که باید برای حفظ جان شهروندان توجه جدی به آنها شود.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت اتوبوس‌رانی در جریان جلسه شورای شهر با رای اعضا تشکیل شد تا در خصوص انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل تصمیم‌گیری شده، گزارش بازرس قانونی ارائه شود که با رای اعضای مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی آقای لطفی مجدداً به عنوان بازرس و آقای قاسمی مجدداً به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار