شهردار آبعلی با اشاره به اینکه این شهر در مسیر جاده هراز و میزبان تعداد زیادی مسافر است، گفت: متأسفانه کمبود امکانات بهداشتی، مشکلات فراوانی را برای اهالی و مسافران به وجود آورده است.
کد خبر: ۴۶۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 23 July 2017
ایرج زاهدی در دماوند، با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی در این شهر اظهار داشت: شهر آبعلی از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بسیاری محروم است، تا جایی که مردم برای مداوای خود و‌ حتی مراجعه به یک پزشک داخلی باید به رودهن مراجعه کنند که از نظر هزینه بار سنگینی را بر آن‌ها تحمیل می‌کند.

وی افزود: چند سال گذشته مکانی بزرگ در دو طبقه توسط فردی خیّر برای راه‌اندازی درمانگاه در شهر آبعلی اختصاص داده شد ولی متأسفانه به دلیل عدم امکانات و تجهیزات پزشکی و فقدان نیروی انسانی همچنان تعطیل است، این درحالی است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌بایست به جهت رفاه حال مردم آبعلی نسبت به تجهیز و بهره‌برداری این مکان اقدام کند.

شهردار آبعلی با بیان اینکه شهر آبعلی در مسیر جاده هراز قرار دارد و در بیشتر ایام سال پر تردد است تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه شهر آبعلی در مسیر جاده هراز و ‌تردد هزاران مسافر قرار گرفته؛ اما از داشتن حتی یک تزریقاتی هم محروم است.

زاهدی به وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر اشاره کرد و گفت:‌ متأسفانه تعداد سگ‌های ولگرد در شهر آبعلی بسیار زیاد شده و اگر امروز فکری به حال این حیوانات نکنیم سال‌های آینده با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوم؛ شهرداری رودهن بارها در زمینه تهیه زمین و ایجاد مکانی مناسب برای جمع‌آوری سگ‌های بی‌پناه اعلام آمادگی کرده‌ است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار