فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن «مرفین» از تریلی حمل گاز در غرب تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 24 July 2017
سردار محسن خانچرلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که پلیس غرب تهران در بازرسی از یک خودرو در اتوبان ساوه به سمت شهریار بیش از یک تن ۲۰ کیلوگرم مرفین و ۷۷ کیلو گرم هروئین کشف کرده است، گفت: این میزان مواد مخدر به طرز بسیار ماهرانه در یک دستگاه تریلی در پوشش حمل گاز جاسازی شده بود.

وی اضافه کرد: فرد قاچاقچی به نام «الف. پ» که اهل بندر ترکمن بود، نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح چگونگی کشف این مقدار قابل توجه مواد مخدر گفت: اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از اهالی شهرستان شهریار سبب شد تحقیقات در این زمینه آغاز شود، اطلاعات به دست آمده از سفارش این مقدار قابل توجه مرفین، توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در شهریار حکایت می کرد.

وی افزود: با پیگیری های شبانه روزی در چند ماه گذشته و تعقیب و مراقبت های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله یک دستگاه خودروی تریلی، اقدام به تهیه ،حمل و جابجایی موادمخدر کند که در همین راستا پس از شناسائی خودرو، عملیات پلیس برای کشف مواد مخدر آغاز شد.

خانچرلی اضافه کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل و پایش خودرو های عبوری در اتوبان ساوه به سمت شهریار ، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر در این زمینه شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار