فرماندار قرچک برنامه های دهه کرامت شهرستان قرچک را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۶۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 25 July 2017
مسعود مرسلپور در جلسه گرامیداشت روز دختر و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد مسعود امام رضا(ع)، بر ضرورت برگزاری با شکوه برنامه های دهه کرامت و هماهنگی کلیه ادارات تأکید کرد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت دهه کرامت در میان شیعیان اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ نوع دوستی و تشریح شخصیت بارز ائمه اطهار(ع) در توجه به سایرین و کمک به همنوعان است، بر همین اساس بایستی در این ایام دیدار با خانواده معظم شهدا و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مدنظر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: کمیته برگزاری مراسمات دهه کرامت با مسئولیت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، کمیته اجرایی با مسئولیت فرمانده سپاه پانزده خرداد و کمیته امنیتی با مسئولیت ناجا تشکیل و اعضای کمیته ها با عضویت ادارات به وظایف محوله عمل کنند.

مرسلپور ارسال پیامک اطلاع رسانی مراسم های دهه کرامت با اداره مخابرات، افتتاحیه بزرگداشت دهه کرامت در صحن امامزاده بی بی زبیده(س) توسط اداره اوقاف و امورخیریه، مراسم بزرگداشت روز دختر با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی و امور مساجد با حضور مسئولان شهرستان در مساجد، تجلیل از از دختران شهدای مدافع حرم، دختران نخبه دانش آموز، دختران نخبه دانشجو و همچنین بانوان محجبه و ساعی مراسم اختتامیه، استقبال از خدام امام رضا(ع) در ورودی شهر(پلیس راه) با مسئولیت سپاه پانزده خرداد و حضور کلیه رؤسای ادارات برگزار و مسئولیت اسکان، پذیرایی و ... از خدام الرضا(ع) برعهده دارالشفاء حضرت مهدی(عج)، مسئولیت زیباسازی فضای شهری به مناسبت دهه کرامت برعهده شهرداری و شورای اسلامی شهر، دیدار با مراجع عالیقدر قم توسط دفتر امام جمعه، اهدای خون مسوولین، تجلیل از دست اندرکاران برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در روز ولادت امام رضا(ع) در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری جشنواره رضوی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران عملیات مرصاد با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثاگران از برنامه های مهم دراین دهه اشاره کرد.

گفتنی است جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و با حضور دیگر اعضا این ستاد در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
منبع: مهر
برچسب ها: قرچک ، دهه کرامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار