کد خبر: ۴۶۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 05 July 2017
خبر وقوع انفجار در حفاری‌های شرکت گاز کذب محض استمدیرعامل شرکت گاز استان اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع انفجاردر حفاری‌های شرکت گاز را کذب خواند و گفت : اخبار منتشره برخی از سایت های خبری مبنی بر وقوع انفجار در مناطق حافظ و مارالان تبریز در اثر حفاری های شرکت گاز از اساس کذب بوده و ادارات تابعه گاز شهرستان تبریز در طی 48 ساعت گذشته هیچگونه عملیات حفاری برای تعمیرات در سطح شهر تبریز نداشته اند.
 
 

ولی اله دینی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید قبل از درج هرگونه خبر صحت و سقم  آن را از شرکت گاز پیگیری نمایند، تاکید کرد: امداد مکانیزه این شرکت به شماره 194 به صورت 24 ساعته‌ آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های امدادی شهروندان عزیز می باشد و تمامی مکالمات در این سامانه ضبط و ثبت می شود و در 24 ساعت اخیر هیچگونه حادثه و یا گزارش غیر متعارف به سامانه امداد 194اعلام نشده است.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در پاسخ به خبر شنیده شدن صداهای غیر متعارف در اطراف خیابان راهنمایی و ولیعصرنیز متذکر شد: اصل قضیه آنطوری که در رسانه‌ها منعکس شده صحت ندارد بلکه طبق روال عادی تعمیرات و سرویس های دوره ای ایستگاه های TBS (تقلیل فشار) که ممکن است در مواردی همراه با پرچ (تخلیه)  محدودگاز باشد ،  در محدوده  بلوار 29 بهمن تبریز با رعایت کلیه جوانب و ایمنی صورت گرفته است .
وی تصریح کرد: همه ساله در فصل گرما (تابستان)با توجه به عدم نیاز به مصارف گرمایشی شرکت گاز استان به منظور حفظ آمادگی و تقویت پایداری توزیع گاز در فصل زمستان اقدام به سرویس و تعمیرات دوره ای تاسیسات گازرسانی می نماید و این مسئله کاملا عادی و طبیعی است.
مهندس دینی گفت: با توجه به اینکه موضوع گازرسانی یک بحث فنی و تخصصی و عملیاتی است اظهار نظر برخی از مسئولین و افراد غیر در خصوص کم و کیفیت مسائل گازرسانی در سایت ها و پایگاه های خبری را قرین به صحت ندانست و افزود بهتر است افراد مسئول ضمن دقت نظردر بیان  اظهارات خود  ، رسانه ها و سایت های خبری نیز  هرگونه اطلاع رسانی و خبر را در خصوص شرکت گاز از منابع اصلی و موثق نقل نمایند.
وی در آخر دامن زدن به شایعات و ایجاد نگرانی برای مردم را امری مذموم و ناپسند دانست و افزود :انتظار می رود رسانه ها جهت جلوگیری از هرگونه تشویش اذهان عمومی نسبت به تعهد حرفه ای و رسانه ای خود پایبند باشند.
 
  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار