کد خبر: ۴۶۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 30 July 2017

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرام خود عکس یادگاری خود با برخی از نوجوانان و جوانان مسجد رسول الله و پایگاه مقاومت شهدای دانشگاه در حاشیه صعودش به تفرجگاه عینالی منتشر نمود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر نقض روح برجام ازسوی ایران با پرتاب راکت به فضا نوشت: ارسال موشک سفینه بر یکی از اهداف جمهوری اسلامی بوده و اجازه آن در برجام داده شده است. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به روحیه هیجانی ترامپ آنها به دنبال بهانه برای نقض برجام هستند و ادعاهایی صورت می دهند تا اقدامات و رفتارهای جنون آمیز ترامپ را توجیه کنند، در غیر این صورت خود آنها نیز واقف هستند که اقدام ایران نقض برجام نیست.

وی در پستی دیگر نوشت: با توجه به این که عدم پرداخت عوارض، میتواند شهرداری هار را دچار چالش شدید مالی و امور شهری را مختل نماید، وزارت راه و شهرسازی میبایست علیرغم مکاتبات متعدد علت عدم پرداخت پنج درصد عوارض فروش بلیط شرکت های هواپیمایی و وسایل نقلیه برون شهری به شهرداری شهر رشت را پاسخگو باشد.

جعفرزاده همچنین از بهره برداری از دو پست سیار برق در سلیماندراب و گلسار شهرستان رشت خبر داد.

نماینده رشت با اشاره به اینکه یکی از پیام های خوبی که به جوانان داده شد اختصاص و تصویب تسهیلات ازدواج به آنها بود، نوشت:در همین راستا بانک مرکزی موظف بود تا به بانک ها ابلاغ کند که حداقل ٥ درصد از سپرده های قرض الحسنه جاری را به  وام و تسهیلات ازدواج اختصاص دهند.

وی در پست هایی دیگر تصاویری از جلسه شورای اداری شهرستان رشت و نشست تسریع در عملیات استانداردسازی ورزشگاه‌های رشت به اشتراک گذاشت.

پروانه مافی، نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی اجرای ضعیف قوانین و عدم هماهنگی بین سازمانی را از دلایل اصلی بروز بحران آب در کشور قلمداد کرد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصویری از دیدار رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان با دکتر لاریجانی منتشر کرد.

محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران، در اینستاگرام شخصی خود نوشت: در اینکه اقدامات اخیر دولت آمریکا نقض روح برجام است، شکی نیست و متناسب با هر اقدامی که در کنگره آمریکا علیه ایران انجام می‌شود، ما در مجلس شورای اسلامی اقدام متناظری خواهیم کرد.

روح الله حضرت پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود اظهار داشت: کالاهای تقلبی و بی کیفیت کوله بری عامل افزایش مصرف برق در آذربایجان غربی است.

وی همچنین با انتشار ویدیویی در صفحه خود نوشت: روایتی از حل مشکلات پانزده ساله آب و گاز منطقه کوی بهاران در حاشیه شهر.

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از دیدار هایش با مردم شریف و بزرگوار بنجو کری و بوالخیر منتشر نمود.

محمّد محمودی شاه نشین نماینده مردم فهیم شهرستانهای ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از مراسم تجلیل از امام جمعه محترم شهرستان ملارد و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان مدال آور شهرستان ملارد منتشر کرد.

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی،  با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از سخنرانی اش در  همایش تجلیل از تلاشگران عرصه صنعت و معدن استان کرمان خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی اش عنوان کرد: سرانجام پیگیری های یکساله برای راه اندازی رادیو شهری کاشان نتیجه داد و پس از جلسات کارشناسی متعدد با مسئولین صدا و سیما و موافقت دکتر عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در اواخر خرداد ماه امسال، ظهر روز پنج شنبه پنجم مرداد با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان در کاشان و برگزاری جلسه ای کاری برای عملیاتی نمودن تاسیس رادیو شهری کاشان، راه اندازی این رادیو به صورت رسمی کلید زده شد.

وی همچنین تصویری از جلسه کارگروه ارتقاء منطقه لتحر و حسن آباد کاشان منتشر نمود.

محمد وحدتی نماینده مردم شریف بستان آباد، تیکمه داش و حومه در مجلس شورای اسلامی، از حضور خود و معاون محترم وزیر صنعت معدن و تجارت در جلسه صنایع کوچک شهرک صنعتی الکترونیک بستان آباد خبر داد.

وی در پستی دیگر تصویری از جلسه اش با مسئولین فولاد کاوه تیکمه داش به اشتراک گذاشت.

وحدتی در ادامه تصویری از حضورش در  نماز جمعه شهرستان بستان آباد منتشر نمود.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم شریف شهرستان های نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود از فوق العاده اش با مسولین وزارت نیرو در خصوص امور آب منطقه نوشهر چالوس و کلاردشت خبر داد.

على اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى در صفحه خود در اینستاگرام تصاویری از بازدیدش از دانشگاه علوم کشاورزى و منابع طبیعى سارى منتشر کرد.

وی در پستی دیگر از بازدیدش از شرکت پارس کرم خزر خبر داد.

یوسف نژاد همچنین در ادامه تصاویری از حضورش در مراسم یادواره ۱۴۸ شهید دودانگه در روستای انگفام به اشتراک گذاشت.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود تصاویری از نشست هئیت پارلمانی با سفیر ایران در پرتغال منتشر نمود.

وی همچنین پیام تسلیتی  در پی درگذشت قهرمان دوچرخه سواری تیم ملی ایران نوشت.

سیدحسین افضلی نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، در توضیح تصویر زیر نوشت: تقدیر از زحمات نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه اقلید همزمان با پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور به فرمان امام خمینی (ره) و به امامت آیت الله طالقانی.

وی همچنین از برگزاری جلسه بررسی مشکلات کامیونداران شهرستان اقلید خبر داد.

افضلی همچنین تصویری از جلسه اش  با رئیس اداره آبفاروستایی شهرستان اقلید در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان در این حوزه به اشتراک گذاشت.

محمد دامادی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در حساب اینستاگرام خود تصاویری از یادواره شهدای دودانگه به اشتراک رساند.

وی همچنین با انتشار تصاویری از بازدیدش از مجموعه دخانیات استان مازندران خبر داد

دامادی در پستی دیگر نوشت: نظام مهندسی مجموعه مستقلی است و نمی توانند استقلال را از این سازمان بگیرند. هر فردی به خود اجازه می دهد که نظارت مهندسان را زیر سوال ببرد . مشکلات ساخت و ساز کشور نباید به دوش نظام مهندسی گذاشته شود و اگر دانشگاه ها تقویت می شد شاهد وقوع این ساخت و سازها در جامعه نبودیم. 

در ادامه نیز وی تصاویری از همین جلسه منتشر نمود.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شوراى اسلامى، تصاویری از بازدیدش از روند پیشرفت احداث مجموعه بزرگ ورزشی اندیمشک منتشر کرد.

وی همچنین با اشاره به بررسی قرارداد ایران و توتال در کمیته ویژه زیرنظر رییس مجلس شورای اسلامی، نوشت: برای بررسی قرارداد نفتی ایران و توتال نشست هایی در هیئت عالی نظارت بر منابع هیدروکربری، کمیسیون انرژی و صحن علنی پیرامون قرارداد ایران و توتال برگزار شد، اما وزارت نفت براساس قانون متن قرارداد را برای بررسی به دفتر رییس مجلس ارسال کرد.

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم شریف اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرام خود یادداشت زیر را به اشتراک گذاشت.

پایان پیام

کلید واژه ها

ارسال نظر
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

موضوع مرتبط

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار