رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک با اشاره به اهمیّت ارتقاء سطح دینی مردم به ‌ویژه نسل جوان در جامعه گفت:‌ مسئولان با تبیین شعار«اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» به اجرای منویات مقام معظم رهبری همّت گمارده و شور انقلابی مردم را در جامعه ارتقاء بخشند.
کد خبر: ۴۷۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 01 August 2017
حجت‌‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار در قرچک، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ نوع دوستی است، و امیدواریم خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل بیت و حرکت در مسیر مکتب نجات‌بخش انبیای الهی را بر همه ما مسلمانان ارزانی کند.

وی از برگزاری کلاس آموزش تخصصی تربیت دینی کودکان ویژه مربیان مهدکودک و مراکز پیش دبستانی شهرستان قرچک خبر داد و گفت: در این دوره مباحث مفهوم‌شناسی تربیت دینی، جایگاه تربیت دینی از منظر اسلام، ضرورت تربیت دینی کودکان با تکیه بر دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) با حضور مربیان عالی‌رتبه مباحثی آموزش انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک با بیان اینکه نظام آموزش غربی بر مبنای ماده‌گرایی و ماتریالیستی است تصریح کرد: دستگاه اجرایی تبلیغات اسلامی به عنوان متولی فرهنگ دینی وظیفه خود می‌داند که برای اقشار تأثیرگذار و گروه‌های هدف که مربیان نیز جزء آن‌ها هستند با نگاه الهی و دینی به تبیین و تربیت دینی بپردازند.

غلامی در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولان به برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگی شد و افزود: حضور منظم مسئولان دستگاه‌های دولتی در مراسمات ملی و مذهبی سبب تقویت جایگاه اسلام و نیز اعتماد بیشتر مردم به مسئولان دستگاه‌ها می‌شود.

وی در پایان به لزوم بصیرت‌افزایی و ارتقاء سطح دینی مردم به ‌ویژه نسل نوجوان و جوان اشاره کرد و گفت: از مسئولان تقاضا داریم تا با تبیین شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» به اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)همّت گمارده و شور انقلابی مردم را در جامعه ارتقاء بخشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار