امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه وظیفه نمایندگان مجلس دفاع از حق مردم است گفت: نمایندگان مجلس به جای عکس گرفتن با نماینده عالی اتحادیه اروپا باید نتیحه برجام را خواستار می‌شدید.
کد خبر: ۴۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 12 August 2017
حجت‌الاسلام و‌المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی- سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) اظهار داشت: بنا بر نقلی این روز، روز شهادت امام رضا(ع) است که زیارت آن حضرت سنت و مستحب است؛ به امید خدا روز چهارشنبه در تمامی مساجد زیارت مخصوص امام رضا(ع) قرائت خواهد شد تا از برکات این زیارت بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به 22 مردادماه روز مقاومت اسلامی بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی 22 مرداد، سالگرد پیروزی و مقاومت 33 روزه حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، روز مقاومت نام‌گذاری شده است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه این جنگ با حمایت کشورهای غربی و اروپایی با یک نقشه کامل و جامع طراحی شده بود اما به شکست منجر شد عنوان کرد: پس از شکست اسرائیل در این نبرد، شکست‌ناپذیر بودن اسرائیل، اقتدار نیروی هوایی، قدرت اطلاعاتی موساد و کم اثر شدن حمایت سیاسی غرب و اعراب از تلاویو زیر سوال رفت و ثبات قبل از جنگ اسرائیل به بی‌ثباتی تبدیل شد.

فتاح دماوندی ادامه داد: حزب‌الله لبنان پس از پیروزی در این جنگ مورد تحسین سایر ملت‌ها قرار گرفت، سید حسن نصرالله به یکی از شخصیت‌های برتر کشورهای عربی تبدیل شد که تمام این مسائل باعث شد تا این جنگ بسیار مورد اهمیت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آمریکا از سالیان قبل با طراحی نقشه‌های متفاوت قصد داشت تا حزب‌الله لبنان را سرکوب کند تصریح کرد: حزب‌الله لبنان با حمایت افکار عمومی جهانیان و اینکه یک نهضت آزادی بخش است، مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داد و با انسجام، اتحاد و استفاده از رهبران نظامی سیاسی کارآمد همواره پیروز است.

امام جمعه دماوند در مورد مراسم تحلیف رئیس‌جمهور گفت: هیأت‌های خارجی با جمعیت پرشماری از کشورهای مختلف جهان در این مراسم حضور داشتند تا اقتدار، عزت، امنیت را در ایران مشاهده کنند و به همه جهان اعلام کنند تا ایران یک کشور مردم سالار است و زیر سایه ولایت فقیه در امنیت کامل به سر می‌برد.

فتاح دماوندی تأکید کرد: باید از تلاش‌های نیروهای امنیتی به ویژه قرارگاه ثارالله تهران جهت ایجاد امنیت مراسم تحلیف رئیس‌جمهور تقدیر کنیم و به امنیت و استقلال خود که مرهون زحمات برادران سپاه، اطلاعات و امنیت ماست می‌بالیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این مراسم حواشی هم داشت که سلفی با خانوم موگرینی که به سلفی حقارت معروف شد یکی از آنها بود؛ وظیفه نمایندگان ما دفاع از حقوق مردم است که کاش به جای گرفتن عکس از نماینده عالی اتحادیه اروپا نتیجه برجام را خواستار می‌شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار