نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور به ضعف برخی وزرای دولت یازدهم در لیست پیشنهادی خود توجه کرده است گفت: بررسی وزرا پیشنهادی از روز شنبه در کمیسیون‌های مختلف مجلس با جلسات گوناگون انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۷۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 12 August 2017
قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار در دماوند در مورد لیست وزاری پیشنهادی توسط رئیس‌ جمهور اظهار داشت: طبق بررسی‌هایی که در دولت قبل توسط نمایندگان مجلس انجام شده بود، هفت وزیر نمره خوبی نیاوردند که رئیس‌ جمهور عملا پنج نفر از آنها را معرفی نکرده است که معرفی نکردن این افراد و توجه به نظرات نمایندگان رضایت آنها را در برداشته است.

وی ادامه داد: البته تقریبا پنج نفر از لیست وزرای پیشنهادی ناشناخته هستند که باید بررسی‌ها و کالبدشکافی بیشتری در مورد سوابق آن‌ها صورت گیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی لیست پیشنهادی بیان کرد: در گذشته رئیس‌جمهور با مشورت کمیسیون‌ها لیست وزرا را پیشنهاد می‌داد که در حال حاضر تصمیم گرفته که ابتدا لیست را معرفی کرده و سپس در کمیسیون‌ها بررسی شود بررسی وزرا از روز شنبه در کمیسیون‌های مختلف با جلسات گوناگون انجام می‌شود.

میرزایی‌نیکو در پاسخ به سوالی خبرنگار مبنی بر ضعف برخی وزرا با اشاره به تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با توجه به انتقاداتی که نسبت به نعمت‌زاده وجود داشت در حال حاضر با پیشنهاد شریعتمداری این انتقادات کاهش پیدا کرد؛ ایشان در دوره‌های گذشته مسئولیت وزارت بازرگانی را بر عهده داشت که ایشان به عنوان فردی توانمند و با سابقه اجرایی می‌تواند نقش ویژه‌ای در وضعیت صنعت کشور داشته باشد.

وی در مورد وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی افزود: وزیر پیشنهاد شده در امور اقتصادی نسبت به وزیر سابق کمی ضعیف‌تر است، اما تیم اقتصادی کشور متشکل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و غیره باید با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانند مسائل اقتصادی کشور را برطرف کنند که به نظر تیم خوبی خواهند شد البته زمانی به طور دقیق می‌توان اظهار نظر کرد که مشاهده شود چه افرادی در سازمان‌ها حضور خواهند داشت.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در زمینه جوان‌گرایی در دولت دوزادهم خاطرنشان کرد: معرفی یک جوان 34 ساله به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که سوابق خوبی در سازمان زیرساخت‌های ارتباطات دارد و از سوی افراد با تجربه مورد تأیید قرار گرفته، نشان از توجه و اهمیت به جوانان در دولت دوازدهم دارد.

میرزایی‌نیکو در پایان تأکید کرد: با وجود وزرای پیشنهادی توسط رئیس‌ جمهور و بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد دولت دوازدهم از دولت قبل بهتر خواهد بود و یک گام به جلو برمی‌دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار