به مناسبت هفته خبرنگار مزار خبرنگار شهید، اکبر سعیدی گلباران و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 13 August 2017
صبح یکشنبه مزار خبرنگار شهید اکبر سعیدی واقع در شهرستان قرچک با حضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه ورامین و قرچک، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سیدی و جمعی از خبرنگاران گلباران و عطر افشانی شد.

سیدی طی این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار اظهار داشت: دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، یادآور خاطرات مردان شجاعی است که با از خود گذشتگی و تقدیم جان خود، از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های اسلام حراست کرده و امنیت و اقتدار را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

وی افزود: خبرنگاران شهید که رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام را برعهده داشتند، با تقدیم جان خود، به منبع خبری مهم و ارزشمند تبدیل شدند و به عنوان عمیق ترین تیترخبری نظام مقدس جمهوری اسلامی جاودانه شدند.
گفتنی است که شهید اکبر سعیدی متولد سال  ۱۳۳۹ و در سال ۶۱ وارد گروه رادیو جبهه و جنگ شد و بیش از ۵ سال با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل از رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام گزارش تهیه کرد و در این مسیر بارها مجروح گردید و بمباران شیمیایی رژیم بعث، دچار مصدومیت شیمیایی شد.

شهید اکبر سعیدی در سال ۱۳۷۱ پس از تحمل سال ها رنج و مشقت ناشی از جراحت های وارد شده در دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

بر اساس این گزارش پیکر پاک و مطهر شهید اکبر سعیدی در گلزار شهدای «امامزاده بی بی زبیده» قرچک به خاک سپرده شده است .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار