«دومین رویداد کارآفرینی مدوتک» در پی ایجاد پلی ارتباطی میان سرمایه گذاران و ایده‌پردازان در امر پوشاک است.
کد خبر: ۴۷۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 13 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ نشست خبری «دومین رویداد کارآفرینی مدوتک» با حضور اعضای برگزارکننده این رویداد در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

دومین رویداد کارآفرینی مدوتک، پل ارتباطی میان سرمایه گذار و ایده پرداز

در این نشست مهدی معصومی مدیرعامل «موسسه ایده‌پردازان خلاق آرتام» گفت: ایده اولیه این کار زمانی شکل گرفت که احساس کردیم پس از ورود تکنولوژی به ایران، بخش صنعت مد و لباس از مسیر تعامل با این حوزه غافل مانده بود و همانند گذشته ی خود پیش می‌رفت.
او ادامه داد: هدف ما از برگزاری اولین دوره این رویداد، ورود تکنولوژی در صنایع پوشاک و مد ایران بود که لازم بود تا در این مسیر، از ایده‌های افراد خلاق نیز استفاده کنیم؛ این استارتاپ با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس در میان جمعی از جوانان آغاز به کار کرد و پس از آن اقدام به شناسایی ایده‌ها و خلاقیت‌های کارآمد در این زمینه و هدایت آنها به سوی کسب و کارهای خلاق پرداخت.
معصومی بیان کرد: در اولین رویداد کارآفرینی مدوتک که با حضور گرافیست‌ها و طراحان مد و لباس در مرکز خرید پالادیوم تهران برگزار شد، ایده‌های خلاقانه مطرح و به داوری گذاشته شد و در نهایت مدل های اولیه محصول تهیه شد که خوشبختانه از آن مدل ها، امروزه 1 طرح به بازار کار رسیده و 2 طرح دیگر نیز تا پایان شهریور ماه رونمایی خواهد شد.
صاحب‌امتیاز خبرگزاری مد و پوشاک ابراز داشت: بخش عمده تولید پوشاک در جهان از طریق همین استارتاپ‌ها انجام می شود و اگر این حرکت در ایران هم راه‌اندازی شود، قطعاً تولیدکنندگان ایرانی صاحب بخش قابل توجه بازار پوشاک چه در داخل کشور و چه در خارج کشور خواهند شد.
او افزود: ما تمایل داریم تا ایده‌های خلاق را در مسیر تولید قرار دهیم و در واقع پلی بین ایده‌پردازان و سرمایه گذاران عرصه صنعت پوشاک را ایجاد کنیم. ما براین باوریم که آنها باید با چالش‌ها و مشکلات عرصه مد و لباس آشنا شوند و بدانند که ایده‌هایشان کدام معضلات را پوشش می‌دهد.

دومین رویداد کارآفرینی مدوتک، پل ارتباطی میان سرمایه گذار و ایده پرداز

مدیرعامل «موسسه ایده‌پردازان خلاق آرتام» خاطرنشان کرد: صنعت مد در ایران پیشینه‌ای بسیار زیادی دارد و صنعت نساجی از قدیمی‌ترین صنایع موجود در این کشور محسوب می شود؛ بنابراین ما براین باوریم که انشالله در سال های آینده نیز برگزاری این رویداد را با قدرت ادامه دهیم و بتوانیم آن را به شهرستان‌ها برسانیم چراکه تعداد بسیار زیادی از شرکت‌کنندگان این رویداد نیز از شهرستان ها به تهران سفر می کنند.
مهیار ویلیانی، مدیر اجرایی خبرگزاری مد و پوشاک و عضو تیم برگزاری رویداد مدوتک؛ در بخش دیگری از این نشست خبری، تاکید کرد: سال گذشته اولین رویداد کارآفرینی مدوتک را برگزار کردیم و با توجه به بازتاب خبری چشمگیری که در سطح ایران و جهان از آن دیدیم، تصمیم به برگزاری دور دوم نیز گرفته شد.
او در رابطه با جزئیات این رویداد، گفت: در این دوره 160 نفر از ایده‌پردازان شرکت دارند که پس از ارائه برنامه ها و داوری، نفرات برتر معرفی خواهند شد.
اين رويداد از 25 تا 27 مرداد ماه 1396 در هتل اسپيناس پالاس تهران برگزار مي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار